Vad satan, hade de oranga Rili? Vad tog de för dem?
Mina Dennerle nanokar
Kollaps
X
-
Jorå, vid självaste Satan - nog var de åt det oranga hållet alltid! Jag tittade inte så himla noga, så jag kan ha misstagit helt röda för oranga, men det skall jag kolla upp asap! Priset kollade jag inte heller, men även det skall jag ta reda på åt dig!Kommentar
-
...
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Nja, det var ju inte meningen att dissa "grekiskan" - jag tog en crash-course i språket och bytte soil, som Anders så fiffigt kom på!
Jag har full respekt för kunnandet - my bad!
Anders, om det nu är oranga rilli - så finns det ju plenty plats för en liten "under-tiden-du-åker-på-en-mocklig-thai-semester-på-sex-veckor-så-kan-rilliräkorna-vara-hos-mig-kub". Fundera på det!Kommentar
-
Kommentar
-
Oki, fortsättning på soil, pH, KH och sådant följer i annan tråd en annan gång - sorry för OT!!Bara döda fiskar flyta medströmsKommentar
-
Intressanta uitläggningar om soil och relaterade problem det får bli en egen tråd för detta framöver. Bevisligen funkar det inte för vissa av oss och det är just mjukt vatten som är den gemensamma nämnaren.
Kul med oranga Rillis var det på affärn i Torslanda Mats sett dem?Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Nu har jag startat en tråd angående soil och akvarievatten.
Den finns här
Det skulle vara kul om ni med lite erfarenhet av just soil kan kliva dit och dela med er av era erfarenheter.
Jag har aldrig provat men som vanligt har jag varit ganska fundersam på dessa mirakelmedel.You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
Kommentar