Ska själv beställa 2 st Dennerle nano på 30L, har en fråga angående lyset, köpte du ett helt paket eller beställde du lyset för sig och akvariet för sig och har du länken till lyset isånnafall?
Sen undrar jag på vad frakten landar?
Något annat man ska tänka på, när man beställer från Aquaristic?
Tack för det!
Jag beställer lyset samtidigt som kuberna, det finns även ett set att köpa men då får man en pump och lite foder samt vattenberedningsmedel som känna ganska onödiga.
Frakten beror på vikten, men du får räkna på runt 20 euro. Men då kommer paketet ända hem till dörren...
Jag brukar beställa inredningsmaterial såsom sten som kan vara svårt att få tag på i Sverige, sedan vet jag inte vilken lösning på filtrering du har tänkt dig, men även pumpar och filter är bra mycket billigare i Tyskland så det kan vara en idé.
Det är denna belysning jag har i mina Dennerlekar: http://www.aquaristic.net/Aquarium-A....html?qwizer=1
På pappret är den både bättre och billigare och jag är riktigt nöjd med den. Enda nackdelen är att täckglaset inte passar längre då så jag kör öppet kar. Går säkert att fixa så att täckglaset passar men det är inget jag orkat göra.
Och orange Rilihona nr 2 går nu med rom!
Fotade lite häromdagen, och det är nog dags att få tillbaka fotolusten igen känner jag. Lite dåligt med uppdaterade bilder här...
Och orange Rilihona nr 2 går nu med rom!
Fotade lite häromdagen, och det är nog dags att få tillbaka fotolusten igen känner jag. Lite dåligt med uppdaterade bilder här...
Härligt, blir snart så att du får gallra så att du får en räkmacka
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar