Jo, så kan man nog säga...
Mina Dennerle nanokar
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Nja, jag har tappat sugen. Men å andra sidan, hela världen är full av tappade sugar!
Jag har fotat en del, men nu ska jag hitta lusten att ta ur minneskortet och sedan stoppa in det i datorn, ett stort projekt minsann....
Får nog åka till kolonin och sätta potatis istället!
OT: Pia, nu luktar det gott här i köket, dillköttet står på spisen och puttrar!/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Nja, jag har tappat sugen. Men å andra sidan, hela världen är full av tappade sugar!
Jag har fotat en del, men nu ska jag hitta lusten att ta ur minneskortet och sedan stoppa in det i datorn, ett stort projekt minsann....
Får nog åka till kolonin och sätta potatis istället!
åhhh, åhhh.. mumma/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
-
Vet hur det är jag hade det likadant under en period när det var som värst med min äldste grabb man gör det mest nödvändiga för att ta sig igenom vardagen. Jag jobbade dag som natt för att tänka på lite annat. Men du hittar sugen och kommer tillbaka nu står vår och sommar för dörren då får akvarierna rulla på också kommer man tillbaka till hösten med nya krafter och projekt.Simma lungt..
Lillfrasse..Kommentar
-
Tack, Frasse!
Men jag ska nog fasen komma igång igen. Har ju en del kul projekt framöver, trots att det stora projektet inte verkar bli verklighet i det snaraste....
Men ett 540 kommer nog in i vardagsrummet ifall vi inte flyttar till hösten, och det blir Tangayikaciklider i detta för hela slanten!/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar