Äntligen! 600L Sydamerika!
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag får väl vara lite mot strömmen (som vanligt), ett snyggt akvarium i mina ögon är när ägaren har skapat något utifrån växter och/eller rötter som är personligt. En plast bakgrund som är inköpt för dyra pengar kan i sig vara snygg, men den skapar inte ett snyggt akvarium. Den skapar ett köpt utseende.
Men en snygg bakgrund bakom ett fint kombinerat växtrike, kan göra sig förbaskat bra!
Så jag väntar på att karet ska växa till sig innan jag gör vågen.Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Jag får väl vara lite mot strömmen (som vanligt), ett snyggt akvarium i mina ögon är när ägaren har skapat något utifrån växter och/eller rötter som är personligt. En plast bakgrund som är inköpt för dyra pengar kan i sig vara snygg, men den skapar inte ett snyggt akvarium. Den skapar ett köpt utseende.
Men en snygg bakgrund bakom ett fint kombinerat växtrike, kan göra sig förbaskat bra!
Så jag väntar på att karet ska växa till sig innan jag gör vågen.
FÅr hoppas den passar sen när växterna kommer igång med, ska hämta en co2 utrustning i helgen så får se om jag får ihop den .
Uppskattar att du säger vad du tycker, alltid bra med inputKommentar
-
Kommentar
-
Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
Hoppas på att få fler tips under resans gångKommentar
-
Idag var jag uppe i Göreborg och plockade hem ett co2 system. Ska ju bli väldigt spännande att se om jag får ihop det. Elektroden var förvarad så att toppen låg i ett plasthölje med någon vätska i. Finns det något sätt att kolla om den fungerar som den ska eller är det bättre att köpa ny?Kommentar
-
Jag ska hälsa från Lasse, jag träffade honom ikväll. Ska du fylla på brandsläckaren finns det säkert ställen runt Halmstad, annars vet jag en som gör det här i Varbergstrakten
!
Prova elektroden i karet, kalibrera den först så kan du jåmföra under ett par dagar med ett dropptest. Skiljer det inte nämnvärt kan du säkert köra med den elektroden ett tag till.../Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Jag ska hälsa från Lasse, jag träffade honom ikväll. Ska du fylla på brandsläckaren finns det säkert ställen runt Halmstad, annars vet jag en som gör det här i Varbergstrakten
!
Prova elektroden i karet, kalibrera den först så kan du jåmföra under ett par dagar med ett dropptest. Skiljer det inte nämnvärt kan du säkert köra med den elektroden ett tag till...Hade gärna pratat längre med honom, kändes som att han hade en del erfarenhet.
Jag slängde iväg ett mail till halmstad brandservice så får se om dom är sugna på att fylla den.
Då ska jag ta och försöka få i den i karet ikvällKommentar
Kommentar