750L och 600L blir 1800L

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mathias Nilsson
    • July 2011
    • 6552

750L monster uppstart!

Ursprungligen postat av ettfettbranamn
    haha, damerna vet hur de ska välja det fina i livet.. helvetes dyr fisk för att vara något du inte riktigt är intresserad av haha..

ja, just nu har jag en guldfisk.. den guldfisken är för tillfället mottagare av allt mitt fokus som i vanliga fall ligger på de stora fiskarna.. alltså kan jag dra slutsatsen att jag fortfarande skulle ha fisk in absurdum även om jag inte kände till monstersidan..
    Thomas fel, han har Thomas Zoologiska i Karlskoga och lider väl av någon form av fetisch för allt som kräver lite av akvaristen. Fattar inte hur han går runt, det är Pirayor i varenda burk där

12000 st ville han ha för dem tror jag, det är väl överkomligt egentligen, får ge fan i alla L-Malar bara, det blir lätt ett gift när allt man finner ska hem..
    http://mathiasaquariums.blogspot.se/

"Konsten att tråka ut är konsten att säga allt" - Dante

Kommentar

• ettfettbranamn
      • December 2010
      • 3424

finns billigare leos än så även om det är ett "bra" pris för en fisk som gått i butik.. du kan ju höra av dig när det är dags så kanske jag kan skrämma fram något..
      Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..

Normaliseringsprocessen..
      (Kommunicerar enbart i tankevurpor)

Kommentar

• Mathias Nilsson
        • July 2011
        • 6552

750L monster uppstart!

finns billigare leos än så även om det är ett "bra" pris för en fisk som gått i butik.. du kan ju höra av dig när det är dags så kanske jag kan skrämma fram något..
        Absolut. Sköna bilder för övrigt. Fattar inte riktigt skillnaden på ngt, st och allt annat de kallas, inte helt vanliga någon av dem i alla fall.

Bumpa upp länken igen så ska jag låta bli att spamma.

Kommentar

• ettfettbranamn
          • December 2010
          • 3424

http://www.rovfisk.se/showthread.php...%B6tdjur/page4

haha, det är ju bara du och jag här iaf.. nä, jag arbetar inte riktigt med vanligt..

Kommentar

• Guy Palm
            • March 2002
            • 5720

jo, flera tusen och även folk i amerikat om jag förstått dn's nöjesartiklar rätt.. haha, jo.. mycket ska man få se i sina dagar.. folk som varken har levandefödare, nitritspikar eller 10ppi filtermatta! hujedamej!

jo, jag har faktiskt övervägt det på fullaste allvar.. det verkar ju vara där det händer ofta..

ja du är så välkommen så, gillar man inte fiskarna i sig finns det ju alltid intressanta filterlösningar, diy'er, roligt folk, bilder osv.. även om gamla mfk var roligare i mitt tycke..

det tycker jag.. det är väl ändå dina 225 spänn.. du hade väl fått posta vad du ville så länge det inte bryter mot reglerna under alla andra omständigheter?
            12/ Bara egna foton i forumet
            Bara Zoopet Gold medlemmar kan lägga in foton i forumet. Det är endast tillåtet att lägga in egna foton i forumet. Man kan dock även lägga in andra foton under förutsättning att de finns med bland Zoopets artbeskrivningar samt i medlemmarnas fotoarkiv samt att man då tydligt anger vem som tagit fotot.

Att lägga in andras foton (utöver vad som ovan angivits) är absolut förbjudet och den som gör det stängs omedelbart av från Zoopet (avgiften anses förverkad). Zoopet kommer dessutom att aktivt hjälpa den som utsätts för fotostölden genom att överlämna namn och adress på den som lagt in foton så att skadeståndsanspråk kan resas.
            Guy
            ,Poecilia,SKS,GOC,

Kommentar

• Mathias Nilsson
              • July 2011
              • 6552

750L monster uppstart!

Ursprungligen postat av Guy Palm
              12/ Bara egna foton i forumet
              Bara Zoopet Gold medlemmar kan lägga in foton i forumet. Det är endast tillåtet att lägga in egna foton i forumet. Man kan dock även lägga in andra foton under förutsättning att de finns med bland Zoopets artbeskrivningar samt i medlemmarnas fotoarkiv samt att man då tydligt anger vem som tagit fotot.

Att lägga in andras foton (utöver vad som ovan angivits) är absolut förbjudet och den som gör det stängs omedelbart av från Zoopet (avgiften anses förverkad). Zoopet kommer dessutom att aktivt hjälpa den som utsätts för fotostölden genom att överlämna namn och adress på den som lagt in foton så att skadeståndsanspråk kan resas.
              Fast, nu snackar vi upphovsrätt Guy, så vilsen är du väl inte att du missar det? Första delen om den hade stått själv är ju inga bekymmer men när du tar med den feta delen så skjuter du dig i foten med en Haubits 77..

Sen driver ju Jonte med idén redan från början

Får åka och fota fisken själv över en köpp kaffe någon gång..

Kommentar

• Guy Palm
                • March 2002
                • 5720

Man kan dock även lägga in andra foton under förutsättning att de finns med bland Zoopets artbeskrivningar samt i medlemmarnas fotoarkiv samt att man då tydligt anger vem som tagit fotot.

Solklart enligt min tolkning
                Guy
                ,Poecilia,SKS,GOC,

Kommentar

• Mathias Nilsson
                  • July 2011
                  • 6552

Japp, jag får inte lägga in dem. Om jag nu hade fått dem mailade till mig eller regelrätt skärmdumpat..

Upphovsrättsdelen blir dock hårt angripen om fotografen själv säger att det är ok..

Hade mina aningar.

Råder folk att kolla länken ändå, det finns ena härliga rariteter.

Som sagt, systemkameran på axeln och en köpp kaffe får planeras in, så ska jag ta bilder in absurdum

Kommentar

• Guy Palm
                    • March 2002
                    • 5720

Ursprungligen postat av Mathias Nilsson

Som sagt, systemkameran på axeln och en köpp kaffe får planeras in, så ska jag ta bilder in absurdum
                    Guy
                    ,Poecilia,SKS,GOC,

Kommentar

• ettfettbranamn
                      • December 2010
                      • 3424

Ursprungligen postat av Mathias Nilsson
                      Japp, jag får inte lägga in dem. Om jag nu hade fått dem mailade till mig eller regelrätt skärmdumpat..

Upphovsrättsdelen blir dock hårt angripen om fotografen själv säger att det är ok..

Hade mina aningar.

Du är så välkommen så, på något sätt känns det ändå tryggt att zoopet kommer att lägga full energi på att få fram namn och. address på den här mystiske mathias nilsson i kil..

Du är så välkommen att lägga upp eventuella bilder så, kan to+ skicka en fullmakt undertecknad i blod och så..

Kommentar

• Mathias Nilsson
                        • July 2011
                        • 6552

750L monster uppstart!

Du är så välkommen så, på något sätt känns det ändå tryggt att zoopet kommer att lägga full energi på att få fram namn och. address på den här mystiske mathias nilsson i kil..

Du är så välkommen att lägga upp eventuella bilder så, kan to+ skicka en fullmakt undertecknad i blod och så..

Vi är tre i byggda, två med th och en med tt.

Tar nog 1 minut att reda ut vilken av dem jag är..

(Om man inte arbetar på en polisstation, då är det svårare, eller är
                        Min moster, dessa två olika fenomen kan inte skicka posten rätt, hysteriskt kul)

Vi känner varandra väl ändå, det blir nog så när det finns EN skola

Gillar din tiger på bilderna för övrigt, så jäkla häftig. Såg en film Daniel lade upp (joz81?) där
                        Det jagades mat, spännande beteende när de smyger

Kommentar

• ettfettbranamn
                          • December 2010
                          • 3424

Dessvärre tappar de rätt mycket grace i takt med storlek.. Mer pang på och mindre hovrande upp och ner..

Mm, tänkte det att metropolen kil kanske inte hade sådär råmånga med ditt namn..

Kommentar

• Mathias Nilsson
                            • July 2011
                            • 6552

Dessvärre tappar de rätt mycket grace i takt med storlek.. Mer pang på och mindre hovrande upp och ner..

Mm, tänkte det att metropolen kil kanske inte hade sådär råmånga med ditt namn..
                            Men du bor i Kong.Hufvudstaden eller?

Jag kommer sitta en del och skriva i storstaden nu när det skall forskas lite. Akvaristikens historia skall bli uppsats vid Karlstads Universitet och då är SARF rätt viktigt, de har mycket böcker som jag vill komma över och då är det bara att masa sig dit..

Kommentar

• ettfettbranamn
                              • December 2010
                              • 3424

Jepp, hans majestäts säte och nordens venedig är vad jag kallar hem.. Specifikt Tyresö 135 represent *viftar hejvilt med gängtecken och posar med soft airguns* även mom jag gjort en tillfällig avvikelse till det för sina rikedomar beryktade rågsved.. Med andra ord.. Huvudkaret finns att beskåda i tyresö och rockorna finns i rågsved..

Kommentar

• Mathias Nilsson
                                • July 2011
                                • 6552

Jepp, hans majestäts säte och nordens venedig är vad jag kallar hem.. Specifikt Tyresö 135 represent *viftar hejvilt med gängtecken och posar med soft airguns* även mom jag gjort en tillfällig avvikelse till det för sina rikedomar beryktade rågsved.. Med andra ord.. Huvudkaret finns att beskåda i tyresö och rockorna finns i rågsved..
                                Gött, när det blir tröttsamt med gamla böcker så får jag jaga ner dig..

Kommentar

Arbetssätt...