750L och 600L blir 1800L
Kollaps
X
-
Kanske försent men vill du ha Champinjonbackar (= blåa nätbackar) så kan jag fixa det norr om stan. Pendeln går dit. Vi slänger dem, så det är absolut inget leverantörerna vill ha tillbaka.450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.
Kommentar
-
Det var ju jättesnällt men jag löste det i torsdags, tack ändå!
Jadu jozi.. Dock kommer detta kar se ut som en sump jämfört med vansinnet vi ska uppföra i ditt garage..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)Kommentar
-
Kul å ses idag. Alltid roligt när man år ett ansikte på personen bakom tangenterna.
Vi hade lite bråttom när jag ropat in sista fjärilen som va till salu så jag hann inte säga hejdå.Kommentar
-
Ja absolut! Du får ursäkta mitt springande fram och tillbaka! Då vet vi vilka vi ärjag får ta mig förbi dig och spana på ditt kar live och rafsa ihop lite växter när du får läge..
Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
-
-
-
Killen med gröna fingrarna
Men det ser ut att kunna bli riktigt mysigt i det där hörnet sedan när allt växer sig tätt.
Bara ta en öl och fylla de sista vattnet sedan slappna av.
Skickat från min GT-I9295 med Tapatalk 4Kommentar
-
Vi får se vad gullrankan tyckte om flytten.. men ja.. dock går gullrankan redan nu 4m ut i rummet..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
-
Jävlars vad med växter du fick tag i. Du har ju grönare fingrar än vad jag har snart ju...Kommentar
-
Jag gjorde ett litet ryck på slutet..
Vi får ju se vad som får för sig att överleva innan vi säger det.. rovfiskar är utmärkt gödning btw..Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
-
-
-
Dina tigrar går ju inte av för hackor... Nästan lika tjocka som guldfisken juKommentar
Kommentar