720 liter SA
Kollaps
X
-
-
Har snott lite yngel från en av hongsloihonorna. Dessa yngel får gå i en yngelkub nu framöver. De har börjat ta artemia så hoppas att de ska växa på sig. Lägger upp en liten film med honan och några yngel som hon har kvar.
http://www.youtube.com/watch?v=3OM_h...yoeLsvw4XU_u_k=Kommentar
-
-
Tack Mats. Just nu möts vi var man än vänder sig..."The other side" har verkligen fått ett lyft med din ankomst. SA har varit dött där ganska länge tycker jag.
Kommentar
-
Jo, man får försöka liva upp lite, och det är kul att flytta runt lite också - zoopet är ju inte alltid så spännande, ett fåtal intressanta trådar bara, varav jag verkligen gillar denna! Alltid fina bilder och filmer!Kommentar
-
Håller med Mats, verkligen fin film - och superfint kar...som vanligt.
Jag måste nog också försöka att få tag på mossa, det är ju så himla fint! Vad har du för sand i karet?
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Kommentar
-
Inger, jag kör med blästersand från Jula. I några kar har jag blandat ut det med engelsk sjösten för att det inte ska se så sterilt ut. Funderar på att göra detta även i mitt stora kar när jag ska göra om.
Här kommer en bild på yngelkuben. Tog bara vad jag hade och tryckte ner det i ett cocoon 31 liter.Kommentar
-
Gillar verkligen dina kar, Du är stor insperation för mig!
Kan inte vänta till mitt kar kommer så jag kan börja på försöka få nån slags design.
Så för mig får du gärna göra en makover på det stora karet så jag får ännu mer bra idéer.Kommentar
-
Det är ömsesidigt Pia...Kommentar
-
-
-
-
riktigt snygg apisto!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar