japp fast jag har inte mailat på den än.
Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
-
ps. Jag va nere på DM idag o kollade efter sådandäringa galler man sätter på bakgrunden för insugshålen.. men dom hade bara små typ 4cm i diameter jag vill ha 6cm.. fick be syrran beställa.... hoppas hon hittar akvarieteknik har visst bara små eller om dom beställer fel hela tiden för dom får bara hem små...Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
ps. Jag va nere på DM idag o kollade efter sådandäringa galler man sätter på bakgrunden för insugshålen.. men dom hade bara små typ 4cm i diameter jag vill ha 6cm.. fick be syrran beställa.... hoppas hon hittar akvarieteknik har visst bara små eller om dom beställer fel hela tiden för dom får bara hem små...
hoppas de tar hem så jag kan ta typ 4 st medProjekt:
Kommentar
-
Varför kör du inte ytterfilter här med?
Jättevallisen här hemma är skit, mörkläggning efter både infusorier och alger. Jag löser det ändå så fort jag kan då jag har polare som jobbar med akvarieprylar, då blir skiten restad.
Jag håller ändå vad jag lovar så du kommer få hem dem, envis är ja och jag ska göra rätt för mig De får skynda sig i tjeckien bara!Kommentar
-
och där hittade jag två plantor, han lovade att hålla dem åt mig! Hoppas Hannes får en julklapp från Kiiiiiil!Kommentar
-
haha aaa du är ju för go :P
ne ytterfilter är ju en kostnad. jag vill ju ha detta mer eller mindre gratis :P sen vet jag inte om jag vill ha slangar hängandes över kanterna. men pumpskallar har jag o frigolit o grejjer får jag gratis hela karet kommer gå på under 2000:- ( utan fisk) o då har jag ju tatt i sär det o nytt glas i botten, teknik, lyse, moduler o pumpar. bra kap det därProjekt:
Kommentar
-
ja, det är inte fel! Jag gillar när ni dolar, det är kul att läsa. Jag hämtar mitt nya kar på annandagen om ekonomin går i lås, ett ytterfilter står och göttar till sig hos malawisarna för säkerhets skull.
Juwel 240 liter, btn-slimline amazon limmat även på pumpjäkeln, eldbuk och blåciklider. Blir lite mysigt hoppas vi ;D
tills dess bor jag i din, gonzos och Mats trådar sålänge, hoppas på post till fredagen nu!Kommentar
-
aaha naajs skoj med ett nytt vinterprojekt
aa häng här med oss :PProjekt:
Kommentar
-
wiiiiihooo!! Nu har jag två skapliga plantor här! Vågar jag skicka, vågar jag inte?
Kalltkallt här i norr, varmtvarmt på slätten!? Adressen har jag, törs jag skicka som vanligt brev eller törs jag inte? Tänker milko, papper, kuvert, snabb brevbärare och medflyt. Tänker du samma?Kommentar
-
Jag skickade växter förra vintern runt jul och det gick bra, jag la dom i en plastpåse lindade in plastpåsen i skumplast asså sådan man lägger under laminat golv, det vita ni vet och sedan skickade jag dom som brev, fast jag fick ju lämna in dom till postombudet, tror det kostade 30spänn eller nåt. Lämna det innan dom tömmer så är det framme dagen efter oftast max tar det 2 dagar.. skickade nog 13-14 paket och inga klagomål..Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
wiiiiihooo!! Nu har jag två skapliga plantor här! Vågar jag skicka, vågar jag inte?
Kalltkallt här i norr, varmtvarmt på slätten!? Adressen har jag, törs jag skicka som vanligt brev eller törs jag inte? Tänker milko, papper, kuvert, snabb brevbärare och medflyt. Tänker du samma?Kommentar
-
Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
ooo ooo ooo...villa haaa!! men har ju inget kar än ulrik!!Projekt:
Kommentar
Kommentar