ny film. titta i HD. annars inte värt
Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
ja den är borta. hade lagt för mycket filtermatta runt pumpen. när jag tog bort en del försvann det. samt med sand o inredning så har det försvunnit helt mer eller mindreLämna en kommentar:
-
... Ja 2st 1250 förklarar det livliga flödet. Dem där universalpumparna från eheim är riktiga grejer det!! Jag kollade en annan video när karet var nyfyllt och tomt på inredning, det var en ganska påtaglig resonans då som fortplantade sig i hela karet, har du lyckats få bort den?Lämna en kommentar:
-
hannesc ja såg att du hade ett bra flöde över hela karet dvs. 2,5m, har du en pump i varje hörn?Lämna en kommentar:
-
beror på vad man är ute efter. lysrör kan vara väldigt bra i ett annat kar men just det här var jag ute efter dunkelt o punktbelystLämna en kommentar:
-
Ja spotlights eller ljus från lite längre avstånd är verkligen grymt till akvarium. När det blir skuggor etc. Lysrör strax ovanför vattenytan ger en ganska dålig ljuskänsla.Lämna en kommentar:
-
Älskar verkligen ljuset i detta akvarium! Ser verkligen ut som det är en riktig sol som lyser ner i akvariet .Lämna en kommentar:
-
haha jag är smålänning. alla säger "himla" här. o "cyklen" o "nycklen" o "fössta tossdan i mass!" om första torsdagen i marsLämna en kommentar:
-
-
tack åheim! värmer att höra sånna fina ord!
ja jag är himla nöjd med ljuset faktiskt. särskillt på kvällenLämna en kommentar:
-
Ja vad ska man säga... det är ju helt magiskt snyggt Ljuskimmret är väldigt autentiskt så dina led spottar leverarar verkligen!! Här ser man ju också tydligt hur skuggor är minst lika viktiga som de ljusa partierna för att få den där känslan av mystik! Hatten av för dig hannesc
Det enda jag kan tycka är att det skulle vara lite stenbumlingar närmare glaset också så det blir mer 3D känsla.Senast redigerad av åheim; 25 March 2013, 17:41.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: