kommer bli skit bra synd me tummen
Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
ja nu kommer man vara mer eller mindra omgiven av akvarium i sovrummet :P
( om ni undrar vad damsugaren gör i karet så är det för att suga ut ättiksångorna från silikonet?
( ja det ska in mer mot väggen, bilden ser nästan lite förvrängd ut då SA-kuben ser skitliten ut fast den är större än det nya karet. på höjden o bredden då asså__P)Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Kommentar
-
det gör det. innan gick det inte sätta ner näsan i karet. då dog man! så mycket ångor som samlats där. nu är det ingen fara efter nån timme. damsugaren blåste ut allt genom fönstret.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
-
maffigt!
varför skarvad botten när du har hela fram och bakrutor? (såklart kan en framruta inte vara skarvad men om du kunde få oskarvat i den storleken, varför inte botten också?)
ska du ha en extra glasskiva över skarven?Kommentar
-
He he en del strul va det som hannes sa, men det va det värt för det kommer bli så läcker, synd att inte längden på baljan kommer till sin rätt på bild, tänk er, det är alltså 2,5m lååååååångt, men synd om Hannes att förr eller senare kommer jag lyckas sno hem roten igen men ont i fingrarna har jag nu,,Ha De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
-
japp vi har sånna hundar i famlijen o var hos en kennel i somras där vi köpt en av våra hundar. braaaa sugen på att ta med en hem där.
He he en del strul va det som hannes sa, men det va det värt för det kommer bli så läcker, synd att inte längden på baljan kommer till sin rätt på bild, tänk er, det är alltså 2,5m lååååååångt, men synd om Hannes att förr eller senare kommer jag lyckas sno hem roten igen men ont i fingrarna har jag nu,,
haha aa det blev lite meckigare än vi tänkt. släng upp nån bild om du har ulrik.
o du.. roten stannar på orionvägen..Projekt:
Kommentar
-
man brukar skarvar långa och även stora bottenytor för att avlasta spänningar, på så vis kan det "röra" sej liteHa De gött Mvh/ Ulrik http://www.familjensnygg.se/Kommentar
-
-
du fick ju en 12V adapter o en fläkt! kan du inte va nöjd med det?!?!!?Projekt:
Kommentar
-
-
He he en del strul va det som hannes sa, men det va det värt för det kommer bli så läcker, synd att inte längden på baljan kommer till sin rätt på bild, tänk er, det är alltså 2,5m lååååååångt, men synd om Hannes att förr eller senare kommer jag lyckas sno hem roten igen men ont i fingrarna har jag nu,,You cant see the future if you don't know the history.
"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helve"
Riktigt namn: Bo Torgny Persson. Kallas även BosseKommentar
Kommentar