Ändå skönt att det läckte nu å inte om två dagar när du var på jobbet
Skitläckert kar detta Hannes
Btw! Om du vill ha Orangeheaden så håller jag dem till dig! Löser det! fyra stycken är det!
Puss å kram
Ändå skönt att det läckte nu å inte om två dagar när du var på jobbet Skitläckert kar detta Hannes Btw! Om du vill ha Orangeheaden så håller jag dem till dig! Löser det! fyra stycken är det! Puss å kram
Haha aaa jag lämnar ju inte drygt 400 liter själv för första gången :-P
Tack för komplimangen! Det kommer bli awesome när väl belysningen kommer upp med. Börjar nog med det imon.
Åh tack! Va glad jag blir! :-D
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Senast redigerad av hannesc; 22 February 2012, 22:31.
gott limmat och klart bara att vänta då... hur såg silikonet ut där det läckte??
Silikonet såg rätt bra ut men det låg inte riktigt mot rutan längst upp på nån cm eller två. Du vet man drar bort tejpen o sen inte smetat ut det mot rutan ordentligt. Så jag la nytt över dom verkligen ligger mot rutan. Mycket bubblor mellan rutorna just där dock. Redan innan fyllning. Hmm..
Silikonet såg rätt bra ut men det låg inte riktigt mot rutan längst upp på nån cm eller två. Du vet man drar bort tejpen o sen inte smetat ut det mot rutan ordentligt. Så jag la nytt över dom verkligen ligger mot rutan. Mycket bubblor mellan rutorna just där dock. Redan innan fyllning. Hmm..
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
ja det kan det bli ibland.. jaja då kan du fylla i morgon utan problem
Kommentar