Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
Lämna en kommentar:
-
vi var mer jävligt korkade. sa att "det är uppfattat" o gjorde helt fel sen. resulterade i en tvåsiffrig statistik på vådaskottLämna en kommentar:
-
-
-
Imorgon postas2 mindre jättevallisar4-5 hyfsade cryptos1 pistia1 stängelväxt som jag tat reda på namnet under morgondagenLämna en kommentar:
-
jadu det börjar ta sig nu. det är Jordätare som gäller. Satanoperca och OrangeHead. stim med förmodligen vinkeltetror. anubias o cryptocrone. mycket rötter ( som du märker ovan) samt fina runda släta stenarLämna en kommentar:
-
Tjena Hannes, har inte riktigt hängt med på sista tiden, orkar inte ta mig igenom över 1000 svar i tråden, men det börjar se fint ut. Vad är planen? SA?Lämna en kommentar:
-
hmm till jul..... det är inte så långt till dess. men jag säger lite mer än till hälften ändå faktiskt.. om han nu inte fuskar och borrar massa små hål på baksidan så vattnet sugs in i den fortare.. hehe Hannes får ta det som ett tips..Lämna en kommentar:
-
Vi får ha en vadslagning. Jag tror att den har sjunkit halvt vid jul..Lämna en kommentar:
-
Hannes vem va det som sa till dej att roten bör ligga i blöt så den inte torkar för då tar det evigheter innan den sjunker igen????? allt ser jävligt bra ur kommer bli riktigt snyggt det karet oxå...Lämna en kommentar:
-
Har en rot/stock som jag hittade i sjön i somras som ligger i 720 för sänkning har liggat lite drygt 2 månader nu och med ner tyngning om visst lite mindre flyt har det blivit men inte mycket så lycka till med rötternaLämna en kommentar:
-
kommer ligga ett liggunderlag i botten då jag kommer ha en hel del sten med.Lämna en kommentar:
-
mmmmm....frigon....
kan tålas att funderas på igen...iaf...
med tanke på grävmaskinerna som skall ner i karet, så kan de kanske gräva
ner till frigon....då syns den....inte så snyggt....
.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar: