Hannescs 408L Orinoco-tema

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

  • hannesc
    svarade
    vore jäkligt hygglo freddi. du får gärna skicka ändå. kan vara bra o ha en del!
    jag PMar adress så får du bestämma själv hur du vill göra

    Lämna en kommentar:


  • freddi36
    svarade
    om inte gonzo säljer till dig tror jag att jag har åtminstone ett sådant nät. ska kolla upp det, isåfall kan jag skicka det till dig i ett vanligt kuvert

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    Yess!! fast detta innerhöll ett par hockybenskydd till min grabb för ett antal år sedan och nu har min dotter sina leksaksbilar iden kassen.. ps grattis till vinsten i fototävlingen Pia..

    får jag köpa? för 15 kr?

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    Yess!! fast detta innerhöll ett par hockybenskydd till min grabb för ett antal år sedan och nu har min dotter sina leksaksbilar iden kassen.. ps grattis till vinsten i fototävlingen Pia..
    Tack!

    Ursprungligen postat av hannesc
    ja typ. men om man nu kan köpa av gonzo billigt så är det ju ännu bättre
    Ja men det blir som ett Kinderägg istället, pengar till butiken, grejer till dig och ett krocket spel till familjen

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    ja typ. men om man nu kan köpa av gonzo billigt så är det ju ännu bättre

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Ursprungligen postat av PiaJo
    Det där nätet ser ut som det som vi har till vårt krocketspel, det är den dragpåse som man förvarar krocketspelet i.

    Kostar inte många kronor i en leksaksaffär och sen kan man ju använda spelet med till sommaren med
    Yess!! fast detta innerhöll ett par hockybenskydd till min grabb för ett antal år sedan och nu har min dotter sina leksaksbilar iden kassen.. ps grattis till vinsten i fototävlingen Pia..

    Lämna en kommentar:


  • PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av gonzo44
    Halloj Hannes jag har som vanligt det du söker ser ut i stort sett som det Bosse rekomenderar.. bild kommer här..
    [ATTACH=CONFIG]52472[/ATTACH]maskorna är strax över 4mm men kom ihåg det är asadyrt här...
    Det där nätet ser ut som det som vi har till vårt krocketspel, det är den dragpåse som man förvarar krocketspelet i.

    Kostar inte många kronor i en leksaksaffär och sen kan man ju använda spelet med till sommaren med

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    Ah! Bosse! Perfekt ju! Tack!!

    Gonzo. Jamen så bra :-) frågan är ju då om pris hos dig?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

    Lämna en kommentar:


  • gonzo44
    svarade
    Halloj Hannes jag har som vanligt det du söker ser ut i stort sett som det Bosse rekomenderar.. bild kommer här..
    Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0563[1].jpg
Visningar: 1
Storlek: 155,7 KB
ID: 2139960maskorna är strax över 4mm men kom ihåg det är asadyrt här...

    Lämna en kommentar:


  • bossep
    svarade
    Har ingen tipsat om det här?http://www.dammbutiken.se/index.php?...roducts_id=902
    Skall du sedan fixa kuber så är det här ofta bra grejor.
    Produkter till din trädgårdsdamm som Filter, pumpar, doppvärmare UVC-enheter slangar kopplingar belysning.

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    nope. she can not..annars hade det varit ett reellt alternativ.


    fast man kanske ska gräva lite i hennes lådor i sovrummet. hon kanske har några fisknäts-stayups som jag inte sett än :P

    Lämna en kommentar:


  • Ken Olofsson
    svarade
    kan inte sambon din virka ?

    bara att köpa lite polysetergarn i närmaste garnaffär och parkera henne i soffan medans du karvar frigo.


















    (en j-a tur att min fruga inte läser detta....då hade jag sovit i uterummet nästa vinter......)


    .

    Lämna en kommentar:


  • AffeAlien
    svarade
    bara köpa en påse chips så kan du göra guacamole av all avokado. Då har du nått att äta när du sitter och myser framför karen

    Lämna en kommentar:


  • hannesc
    svarade
    ja precis freddi. det är precis sånt jag tänkt. tänkte om det fanns sånt nät att köpa så jag slipper massa avocado o clementiner hemma

    Lämna en kommentar:


  • freddi36
    svarade
    du skulle ju kunna köpa någrapåsar clementiner eller avocado? dom påsarna är ju ganska stora och har stora maskor.

    Lämna en kommentar:

Arbetssätt...