Hannescs 408L Orinoco-tema
Kollaps
X
-
-
Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
enkelt
börja me att söka upp L-malar på artregistret
http://www.zoopet.com/fiskar/fisk_avancerad_sok_resultat.php
klicka på dom en och en
ta väck alla som blir för stora
ta väck alla som blir för små
ta väck alla som inte passar med andra omginingar
ta väck alla panaquer, de tuggar sönder ALLT.....jag menar ALLT....
sedan gör du en Wish List på de som är kvar.
kolla upp vad nr 1 kostar......om OK kostnad = köp......om inte OK kostnad = inte köp...
upprepa till ditt "behov" är uppfyllt.
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
-
180l Sällskap:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=648
60l Asien:
http://www.zoopet.com/akvarium/akvarium.php?NR=663Kommentar
-
Sv: Hannescs 408L Orinoco-tema
Kolla upp gruppen rineloricaria, läckra malar som blir lagom stora.Kommentar
-
enkelt
börja me att söka upp L-malar på artregistret
http://www.zoopet.com/fiskar/fisk_avancerad_sok_resultat.php
klicka på dom en och en
ta väck alla som blir för stora
ta väck alla som blir för små
ta väck alla som inte passar med andra omginingar
ta väck alla panaquer, de tuggar sönder ALLT.....jag menar ALLT....
sedan gör du en Wish List på de som är kvar.
kolla upp vad nr 1 kostar......om OK kostnad = köp......om inte OK kostnad = inte köp...
upprepa till ditt "behov" är uppfyllt.
.
men vill veta vad folk gillar för malar. jag har inga referenser.Projekt:
Kub 350L SA, 170L Malawi, Räkvas, 250L Malawi, 110L Asien kub, 408L Orinoco, Kaffebryggare-nano
Kommentar
-
Projekt:
Kommentar
-
Hannescs 408L Orinoco-tema
Du kan alltid ploppa i ett gäng otocinclus. De är små, söta och effektiva------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Fisknörd som hittat tillbakaKommentar
-
En sådan kanske? Den gör inte sitt yttersta på just denna bild men jag tycker de är störtsköna. Har 3 st, ca 1dm stora just nu. Är överallt, ej skygga, tar för sig vid matning utan att vara aggro. Coola och trevliga rackare!
Edit: Hittade en till bild mer i "action".
Sägs vara en Hemiloricaria Lanceolata.Senast redigerad av Likan; 29 September 2012, 00:06.450l, 350l, 125l, 54l och 45l. Fokus på malar, tillsammans med gott & blandat.
Kommentar
-
Har tänkt på Otto med men är inte charmad. Men däeromot de där du la upp Likan :-) de gillade jag
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kommentar
-
Några av de coolaste malarna tycker jag är Farlowella, - grenmalarna
Häxmalar och piskstjärtsmalar är också häftigaKommentar
-
Grenmalar har jag i SA kuben. Så det blir nog hexmal här. :-)
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2Projekt:
Kommentar
-
-
tack mli längesen man såg dig nu :P
lite dåliga nyheter. har fått vita prick. såg det på en vinkeltetra. bara några stycken. tog bort han men har sett en 4-5 prickar på ett par satanoperca
men medicinerar nu med nån sovjet medicin. funkar inte det får jag gå på nån annan värre medicin.
lyckades lägga i två häxmalar dagen innan jag såg det. menmenProjekt:
Kommentar
-
tack mli längesen man såg dig nu :P
lite dåliga nyheter. har fått vita prick. såg det på en vinkeltetra. bara några stycken. tog bort han men har sett en 4-5 prickar på ett par satanoperca
men medicinerar nu med nån sovjet medicin. funkar inte det får jag gå på nån annan värre medicin.
lyckades lägga i två häxmalar dagen innan jag såg det. menmen
normalt sett så är det ingen ko på isen med vita prick om man upptcler det i tid, vilket du bör ha gjort ju.
inget att ligga sömnlös över......ännu...
.Tycker jag, men jag har haft fel ganska många gånger förr, och med samma sannolikhet som att skatten skall betalas, så kommer jag förmodligen ha fel många gånger i framtiden oxå
Ibland är jag : Ibland är jag: Men oftast är jag:Kommentar
Kommentar