meennn.. guuuu så härligt det låter, vad kostar det att få snorkla i ditt "lilla amazonas" ?
Drömmen om ett Discusakvarium
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Själva byggandet av karet som sådant, vill jag bara ha överstökat, så fort som möjligt.
Kommentar
-
Här finns lite grejer man kan plocka med sig i huvudet, inredningsmässigt. Det går att göra en hel del med Anubias och Java...
5 400-liter.
Kommentar
-
Att karet skall bli verklighet tvivlar jag egentligen inte på - det är frågan om när man kan sätta igång..?
I ett läge som detta önskar jag att jag hade lite mer av "snickare" i mig - som det är nu får jag förlita mig på den hjälp av duktigt folk jag kan få. Hade jag liksom "kunnat", så hade burken redan stått där. Sedan är det också på det viset att det är en hel del annat runt i kring här som måste fixas, och detta tar också sin tid - men, karhelvetet skall realiseras!
Jag skulle väl tro att runt 20-30 Fjärilar kan vara lagom - så kan några få lite popeye och hål i huvudet direkt, så är man av med dom! Sedan kanske man fyller på efter behov.
Kommentar
-
Wow, vilket kar!!! Är det där Javaormbunke? Trodde det var gigantiska Svärdsplantor Så läckert med riktiga trädstammar i karet. Skalarer som blir som guppys. Vilken oerhörd skillnad i proportioner det blir i ett riktigt, riktigt stort kar.Kommentar
-
Här finns lite grejer man kan plocka med sig i huvudet, inredningsmässigt. Det går att göra en hel del med Anubias och Java...
5 400-liter.
http://www.youtube.com/watch?v=rg0hpK285v4/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja, det är fränt med lite volym.
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Woody är du möbelsnickare till yrket eller är du bara förbannat duktig ändå? ;D Isåfall så kanske man kan lägga en beställning i framtiden och hämta upp?Kommentar
-
Eller en annan bra idé. Du får gärna skriva en bra guide Woody hur man bygger en stabil akvariemöbel i lagom detalj etc. :-) Själva "grunden" iaf. Sen kan man ju klä den hur man vill med luckor och skit.
Men det kan man ju göra om du bygger en möbel någon gång så kan du dokumentera på vägen med bilder.
EDIT: Här kommer jagm ed massa krav. ;DSenast redigerad av Einarsson; 25 October 2013, 20:31.Kommentar
Kommentar