Akvariekällaren
Kollaps
X
-
Jag tror du behöver denna: https://www.dustin.se/product/501090...ower-guard-sms
Har den själv i mitt akvarierum. Varna via SMS när det är strömavbrott eller för kallt/varmt. Såg att du hade några eldragningar som kan vara utsatta.
Har själv blivit varnad en gång då en ramp gjorde att jordfelsbrytaren löste ut. Sparade MASSA liv.Christian Alfredsson
Tekniskt ansvarig ZoopetKommentar
-
Låter heltrist. men till slut orkar man inte deppa och kommer igen. håller tummarna för att du hittar ljuset i slutet av tunneln nu.Kommentar
-
Jag tror du behöver denna: https://www.dustin.se/product/501090...ower-guard-sms
Har den själv i mitt akvarierum. Varna via SMS när det är strömavbrott eller för kallt/varmt. Såg att du hade några eldragningar som kan vara utsatta.
Har själv blivit varnad en gång då en ramp gjorde att jordfelsbrytaren löste ut. Sparade MASSA liv.
👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Sitter ikväll framför detta kar det ända jag har kvar inne. Och försöker få energi att kunna ta tag i allt ute i garaget.
Idag börja jag med att damuga hela golvet från allt grus och få ut dom trasiga karen
Satte även ut 2kuber på annons som jag med tömmde idag så dom blir hämtade imorgon söndag.
1 FotoKommentar
-
Någon analys varför detta händ?Med goda idéer är det som med svamp; där man hittar en finns det ofta flera
http://www.youtube.com/user/c90368
/MathsKommentar
-
I så stora anläggningar händer det ofta något. Viktigaste är att du inte skadat dig och att inte din fiskar dött. Prylar går att laga.
Kämpa på!. Alla fiskar har en gång dött i min anläggning pga en AC. Ett fåtal helt unika som jag inte kunnat ersätta än. Satt och stirrade i månader innan jag kom igång igen.Christian Alfredsson
Tekniskt ansvarig ZoopetKommentar
-
I så stora anläggningar händer det ofta något. Viktigaste är att du inte skadat dig och att inte din fiskar dött. Prylar går att laga.
Kämpa på!. Alla fiskar har en gång dött i min anläggning pga en AC. Ett fåtal helt unika som jag inte kunnat ersätta än. Satt och stirrade i månader innan jag kom igång igen.
Just nu på mitt jobb håller vi på med ett apparatskåp för att syra alla mina akvarium och även ha koll på temperaturen i rummet och i vissa kar är det tänkt. Sedan kommer även att vattenbyte styras igenom den. Så mycket är på G för att få allt funka smidigt.
Kommentar
-
Idag tog jag men en tripp och åkte och kolla lite butiker och shoppa lite.
Efter ett par timmar fick jag. Ett PM och frågan om jag var intresserad av en ställning i alu med 6st 90 liter kar med tillbehör. Och den stog bara 20min bort för jag var och shoppa annat. Så åkte för vi och kolla. Som ni känner mig nu så blev den köpt. Med mycket våld och knep så gick allt in i bilen
Hoppas att detta gör så man får en gnista igen .
2 FotonSenast redigerad av LAncer; 01 November 2021, 17:53.Kommentar
-
Idag blev det att sätta ihop ställning iallafall kännes rätt okej att Freja i garaget idag. Men blir ju att fixa filter hörn i dom nya karen och köpa hem genomföringar för att kunna borra dom fram över. När lusten faller på.
bjuder på en bild på mina andra kull av Melanotaenia boesemani.
2 FotonKommentar
Kommentar