720 liter Akvastabil
Kollaps
X
-
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Efter ett nattskift och för lite sömn åkte jag ut till morsan och limmade fast bakgrunden. Tyvärr hade jag för lite svar silikon, så den transparenta blir utfyllnad och ett nytt lager med svart silikon kommer dit i morgon. Troligen efter helgen kommer karet hem, om man inte får sig ett ryck i helgen trots att det ska bli gobbavarmt./Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Ja, det är då typiskt att det blir goeväder igen när jag skall åka hemåt... Fatta hur varmt det är i Borås till helgen..
det är bara att limma och konka hem karet i helgen...du kan bada av dig svetten i havet/PIA
Kommentar
-
Nä fy faen, är det inte äve r28 grader i vattnet badar jag inte. Varför ska man frysa när man badar?
Jo, jag får visserligen bärhjälp hit i helgen, men vi har ju lite andra planer. Akvaristhelg kan man nog döpa det till.
Jag ska ta med 540-litaren till Mats igen, så lite kånkande blir det allt.../Anders
-
Nä fy faen, är det inte äve r28 grader i vattnet badar jag inte. Varför ska man frysa när man badar?
Jo, jag får visserligen bärhjälp hit i helgen, men vi har ju lite andra planer. Akvaristhelg kan man nog döpa det till.
Jag ska ta med 540-litaren till Mats igen, så lite kånkande blir det allt...
Planeringen och "bilderna" av 540-t-karet står som ett envetet morgonstånd i skallen - vägrar att ge sig... Vilken höst det blir! Hooo-hooo!Kommentar
-
Jepp, och inte att förakta så verkar det ha löst sig med min lilla plan...får hyra ett par rum hemma hos morsan, och där får det plats många akvarium!
Så hösten är nu bokad, målning och plattsättning av dessa båda rum, och ställningen jag har i förrådet med 24 kar får komma fram ur gömmorna!/Anders
-
Blir jag av med ställningen och det sista 112-litaret nu, kanske?
Jag kan få användning för karet annars... om inte du vill ha det.
Jepp, och inte att förakta så verkar det ha löst sig med min lilla plan...får hyra ett par rum hemma hos morsan, och där får det plats många akvarium!
Så hösten är nu bokad, målning och plattsättning av dessa båda rum, och ställningen jag har i förrådet med 24 kar får komma fram ur gömmorna!Kommentar
-
Så hösten är nu bokad, målning och plattsättning av dessa båda rum, och ställningen jag har i förrådet med 24 kar får komma fram ur gömmorna!/PIA
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar