350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt
Kollaps
X
-
Har faktiskt ingen aning, tycker du ska spara till en hyfsad kamera i stället om du gillar att fota (kolla blocket). Själv sparade jag tiokronor i en Merflaska i ett par år faktiskt. Fast jag nallade i den flaska till annat stup i kvart, så till slut förbarmade sig Håkan så att jag kunde köpa min kamera .
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Så är det faktiskt, men även då går intresset upp och ner. Köper du en ok kamera för några tusenlappar klarar du dig länge, då är det vettigare att lägga pengarna på ett bra objektiv./Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.Kommentar
-
Håller inte med Webo alls om omdömet om iPhones kamera. Den fungerar utmärkt i ffa iPhone 6. Men ingen mobil tar ändå bra bilder på ett akvarium. Det beror ju på att optiken är förhållandevis vidvinklig och en stor fisk får lätt guppy-proportioner på det tagna kortet. Det fungerar bäst till bilder på hela karet. Inte på enskilda mindre fiskar. Däremot fungerar filmfunktionen riktigt bra trots begränsningarna.
En hygglig systemkamera behöver inte vara ruskigt dyr. Även de billigare övertrumfar lätt alla mobiler.Kommentar
-
Lär dig filma med den via appen capture så kan du få jättefina filmer att visa oss andra. Alla mina filmer är tagna med en iPhone 5S och Capture-appen.Kommentar
Kommentar