En fråga: Hur/var släpper svärdbärare sina yngel? Kan det vara så att hon inte vill p g a att hon inte får vara ifred? Jag har ju ingen aning om sånt [emoji15] Just nu försöker hon vara för sej själv uppe i nåt hörn och så brukar hon inte göra. Hon brukar jaga runt hanen [emoji6]
350 liter asiatiska fiskar ledde till allt möjligt
Kollaps
X
-
Det hände ju inte så mycket mer i gårkväll förutom att hon for omkring och såg rejält förvirrad och stressad ut. Men nu har hon fått tillbaka figuren och de andra fiskarna ser lite rundare ut men i te mycket [emoji6] Hoppas att några klarar sej. Hon har nåt som ser ut som en skada på ryggen. Jag tror inte att det är nåt sjukdomssymptom i alla fall. Hanen är ju på som attan så det vore nog en bra ide att skaffa en hona till.
Jag såg att paletthonan motar bort sina yngel. Det hade jag inte väntat mej. Men dom klarar sej ju så bra själva. Roligt [emoji2]Kommentar
-
-
-
http://youtu.be/XQYPlGtct3s Får se om det här funkar?
[youtube]*FILMADRESSEN*[/Youtube]
Istället för filadressen så ska du ta det sista efter / i adressen och klistra in. I ditt fall så är det alltså XQYPlGtct3s som ska där där istället för *FILMADRESSEN* och den ser då så här ut:
[youtube]XQYPlGtct3s[/Youtube]
OBS: jag stängde av att den skulle använda koden för att visa det om jag inte hade gjort det så hade du bara sett filmen istället för koden som man ska skriva och därför gjorde jag en edit igen.
Tips: du kan alltid använda "Gå till avancerad" knappen för att kunna trycka på förhandsgranska så du kan se hur ditt inlägg ser ut innan du postar det.Senast redigerad av Webo; 02 January 2015, 02:41.Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.Kommentar
Kommentar