Blev lite förfiningsarbete med 720 projektet ikväll. Lister monterade på möbeln samt testat plexilådorna med vattenlarmen. Otroligt känsliga, reagerar på minsta lilla droppe. I morgon får de ta plats i möbeln. Hoppas även hinna med att skruva upp min "kontrollpanel".
Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
Tre minuter diskus i skymningsbelysning.
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
De sista invånarna flyttade in idag så nu anser jag projektet vara klart när det gäller insidan av karet. Har fortfarande lite finlir kvar med möbel och teknik, löser det tids nogLämna en kommentar:
-
Tre minuter diskus i skymningsbelysning.
Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.
De sista invånarna flyttade in idag så nu anser jag projektet vara klart när det gäller insidan av karet. Har fortfarande lite finlir kvar med möbel och teknik, löser det tids nogSenast redigerad av Tommy Vestlie; 03 June 2015, 05:38.Lämna en kommentar:
-
-
-
Nja. Denver är smått fantastisk till det priset. Men du kommer att ångra dig kvalitetsnisse [emoji6]Lämna en kommentar:
-
-
Du bränner ju 1000-lappar på gudomliga diskus. Borde de inte få rejäl presentation?Lämna en kommentar:
-
Bildsensorn är rejält mycket enklare och urfrätt vitt - sotsvart blir oftare förekommande. Prisskillnaden är ingen slump. Även om upplösningen 1080p på ICAs Denver verkar ok så är det inte dynamik i sensorn som är i närheten av Heros. Du har ju redan retat dig på filmfunktionen i iPhone, Tommy som ju ändå har en bättre sensor.... [emoji12]Lämna en kommentar:
-
Syrran fick en Denver surfplatta en gång som är samma princip, snorbillig, den var så makalöst värdelös att den inte ens dög att surfa på, med andra ord var den så billig att den inte ens gick att använda, tror det är ungefär samma skit med den där.Lämna en kommentar:
-
Det är lika bra att köpa ordentligt direkt, så blir det ordning och reda! Genvägar är senvägar...
Senast redigerad av Mats Bryzell; 02 June 2015, 13:04.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: