Mitt första Diskusakvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Tommy Vestlie
    svarade
    Blev lite förfiningsarbete med 720 projektet ikväll. Lister monterade på möbeln samt testat plexilådorna med vattenlarmen. Otroligt känsliga, reagerar på minsta lilla droppe. I morgon får de ta plats i möbeln. Hoppas även hinna med att skruva upp min "kontrollpanel".

Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0576.jpg
Visningar: 1
Storlek: 196,0 KB
ID: 2171788Klicka på bilden för större version

Namn: IMG_0575 kopia.jpg
Visningar: 1
Storlek: 238,0 KB
ID: 2171789

Lämna en kommentar:

• HeidiH
    svarade
    Läckert!!

Lämna en kommentar:

• KJE
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Tre minuter diskus i skymningsbelysning.

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

De sista invånarna flyttade in idag så nu anser jag projektet vara klart när det gäller insidan av karet. Har fortfarande lite finlir kvar med möbel och teknik, löser det tids nog
    Riktigt fint!

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Tre minuter diskus i skymningsbelysning.

Se alla dina favoriter bland videor och musik, ladda upp originalinnehåll och dela allt med vänner, familj och hela världen på YouTube.

De sista invånarna flyttade in idag så nu anser jag projektet vara klart när det gäller insidan av karet. Har fortfarande lite finlir kvar med möbel och teknik, löser det tids nog
    Senast redigerad av Tommy Vestlie; 03 June 2015, 05:38.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    NU ÄR KARET KLART !!! (invändigt )

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Ha ha ha, jag tror inte du kan vara tydligare än som så
    Min åsikt iaf av de erfarenheter jag haft av deras produkter.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Einarsson
    Du kan lika gärna torka dig i arslet med den femhundringen, det kommer vara mer värt det.
    Ha ha ha, jag tror inte du kan vara tydligare än som så

Lämna en kommentar:

• Bluewing
    svarade
    Nja. Denver är smått fantastisk till det priset. Men du kommer att ångra dig kvalitetsnisse [emoji6]

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Ha ha Denver känns rejält sågad
    Du kan lika gärna torka dig i arslet med den femhundringen, det kommer vara mer värt det.

Lämna en kommentar:

• Bluewing
    svarade
    Du bränner ju 1000-lappar på gudomliga diskus. Borde de inte få rejäl presentation?

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ha ha Denver känns rejält sågad

Lämna en kommentar:

• Bluewing
    svarade
    Bildsensorn är rejält mycket enklare och urfrätt vitt - sotsvart blir oftare förekommande. Prisskillnaden är ingen slump. Även om upplösningen 1080p på ICAs Denver verkar ok så är det inte dynamik i sensorn som är i närheten av Heros. Du har ju redan retat dig på filmfunktionen i iPhone, Tommy som ju ändå har en bättre sensor.... [emoji12]

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Har ni sätt den här "Go pro" kopian från Denver som ICA säljer?

Lär ju inte vara lika bra men priset är ju löjligt och då inklusive ett UV hus.
    Den lär vara helt sämst. Den billiga "riktiga" gopron kostar bara 1200 kr typ.

Syrran fick en Denver surfplatta en gång som är samma princip, snorbillig, den var så makalöst värdelös att den inte ens dög att surfa på, med andra ord var den så billig att den inte ens gick att använda, tror det är ungefär samma skit med den där.

Lämna en kommentar:

• Mats Bryzell
    svarade

Det är med den, som med billiga filter, kar, ljus, fiskar o.dyl; "Plastacheiit" - som Ullared-Kjelle säger!
    Det är lika bra att köpa ordentligt direkt, så blir det ordning och reda! Genvägar är senvägar...
    Senast redigerad av Mats Bryzell; 02 June 2015, 13:04.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...