Mitt första Diskusakvarium

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg

• Mu(sic)
    svarade
    Här har du mej. Salamimacka och kaffe.

Klicka på bilden för större version

Namn: Snapshot_20150514_3.jpg
Visningar: 1
Storlek: 41,3 KB
ID: 2171575

Ps. Jag läser

Lämna en kommentar:

• Bluewing
    svarade
    Ursprungligen postat av HWH
    Men Johnny det var snålt av dig att inte leta fram diskusfilmen. Hade det varit gentlemannen Mats hade det gått på noll komma nix. Men inte med dig inte, nä sitt du där och njut morgonkaffet i godan ro och tänk inte på mig som helt själv spammar hela zoopet. ooO( hoppas han sätter kaffet i vrångstrupen)
    Nja Helena det gör han inte. Kaffet var tvärtom riktigt gott. Vilken av filmerna är det du menar? Det är ju några.... Ungefär när i tid?

Lämna en kommentar:

• Einarsson
    svarade
    Äh, rätt vad det är får man damp och så börjar det röra på sig, typ som jag som själv skrivit en halv miljard inlägg i min tråd själv de senaste 3-4 veckorna. :-)

Lämna en kommentar:

• Webo
    svarade
    Om någon skulle gnälla om att ens tråd är död så är det väl jag :-). Men varför skulle jag göra det? Jag skriver där når något händer som jag vill berätta och om ingen kommentera so what. Jag läser själv istort sett allt nytt på Zoopet men kommentera/sxara bara på ca 10% av det jag läser. Varför? Tja för att jag inte vet nog om ämnet, inte vet vad jag ska svara just då eller inte har tid, men jag har ju tagit mig tid att läsa det. Titta mera på hur många som har läst istället för hur många som har skrivit, om man nu vill hålla koll på sånt. För mig så är ZooPet mera ett ställe att "träffas" och lära sig mera samt få idéer. Det svänger ju upp och ner i våra liv som Jonny skriver och ibland har vi inte så mycket tid att hålla på med vår hobby och då hinner man ju oftast inte heller med Zoopet heller men det betyder ju inget då man kommer tillbaka igen när man hinner och har lust.

Skickat från min SGP311 via Tapatalk

Lämna en kommentar:

• HWH
    svarade
    Men Johnny det var snålt av dig att inte leta fram diskusfilmen. Hade det varit gentlemannen Mats hade det gått på noll komma nix. Men inte med dig inte, nä sitt du där och njut morgonkaffet i godan ro och tänk inte på mig som helt själv spammar hela zoopet. ooO( hoppas han sätter kaffet i vrångstrupen)

Lämna en kommentar:

• HWH
    svarade
    Tur du är vaken. Och morgonklok. Du sätter ju på pricken ord på hur det är.

Lämna en kommentar:

• Bluewing
    svarade
    Undrar varför det plötsligt snackas om nedläggning av trådar, döda trådar lite överallt. Alla i forumet har ju perioder när livet liksom tar över. Du, Tommy, jobbar ju ibland så du varken hinner eller orkar skriva. Helena har fullt upp med barnen ibland. För egen del så är det kombon med för mycket jobb som kan tömma mig. Så det är livet som gör att det blir stiltje i trådarna. Inte brist på intresse eller engagemang. För mig har din tråd, Tommy syresatt mig även om jag inte skrivit.
    Woods tråd är inte alls död även om jag inte skrivit. April-September så drabbas Zoopet av temporär stiltje. Då finns det alltid någon som får en entusiastisk glädjeknäpp och för in energi i forumet som då kickas igång.
    Tycker inte ni som lagt ner så mycket kärlek och engagemang ska vara så himla snabba att lägga ner när det blir stunder av tystnad. Gå upp i din egen glädje över hobbyn och dela med er när ni har lust och tid.
    Jag älskar min fru. I stunder är vi bara. Vi pratar inte utan gör vårt sida vid sida. Men vi litar på varandra och känner en kärlek ändå. Även om vi inte säger nåt.
    Nu är det väl att fläska på att säga att jag älskar er allihopa, men stundtals så är det banne mig inte långt därifrån. Men lita på det vi känner för varandra. Ge inte upp så lätt.
    Livet är alldeles för kort och värme, empati, vänskap och humor är bristvara i världen. Så när man då som vi här stundtals kan lyfta varandra och förgylla dagen, så skulle jag önska att vi litade på att det blir så igen. Även om vi blir upptagna av våra överbelastade liv. Vänner ska man vara rädd om. Även om man inte träffats på riktigt utan i tanken och känslan. Det gills också.

Lämna en kommentar:

• HWH
    svarade
    Ursprungligen postat av Mr Woods
    Varför då? Vi har ju en handfull läsare!

Jag har spelat för mindre publik, varför svika dem som kommer?

Fast jag fattar ju hur du känner...
    Min tråd är död, det är delvis mitt eget fel! Men vad annat kan man göra än ge sig hän!?
    Och värre blir det i sommar, men så kommer det igång igen till hösten. själv går det väldigt mycket i perioder beroende på hur jag har på jobbet. Men visst är det så att man tappar sugen att skriva i sin tråd med lite respons. Dock har just den här tråden typ 200 inlägg sista veckan och min 20 sista halvåret. Så ju mer aktiv man är själv desto mer fart blir det på de andra. Se bara vad Mats gör med sina härliga filmer man aldrig tröttnar på.

Lämna en kommentar:

• HWH
    svarade
    Klicka på bilden för större version

Namn: ImageUploadedByTapatalk1431576833.852536.jpg
Visningar: 1
Storlek: 321,2 KB
ID: 2171573

Jag läser också, men mest på morgonen då barnen styr tidsschemat här hemma.
    Observera spöket i akvariet, det är det inte alla som har.

Jag har också jobbat vidare på mulmtemat och tror stenhårt på det. Min dröm är ju fortfarande den miljön som var i Johnnys tråd med vf diskus och bottentittare. Som jag nu såklart inte hittar.

Lämna en kommentar:

• Helene&Andreas
    svarade
    Ursprungligen postat av Tommy Vestlie
    Tragiskt nog så visar det sig att vi har en handfull läsare av vore projekttrådar. Dags att lägga ner?
    Nog fler än du tror som läser Tommy...

Lämna en kommentar:

• Mr Woods
    svarade
    Varför då? Vi har ju en handfull läsare!

Jag har spelat för mindre publik, varför svika dem som kommer?

Fast jag fattar ju hur du känner...
    Min tråd är död, det är delvis mitt eget fel! Men vad annat kan man göra än ge sig hän!?
    Senast redigerad av Mr Woods; 13 May 2015, 23:04.

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Tragiskt nog så visar det sig att vi har en handfull läsare av vore projekttrådar. Dags att lägga ner?

Lämna en kommentar:

• Tommy Vestlie
    svarade
    Ursprungligen postat av Pernilla75
    Det kan du tro att han är. Flörtar med tågvärdar, dricker vin och lyssnar på Pink Floyd. Fast inte nödvändigtvis i den ordningen... [emoji4]
    PF går alltid före 😘

Lämna en kommentar:

• Mr Woods
    svarade
    Så är det att vara på resande fot, men jag föredrar whisky i tågbistron, de har rätt bra pris på GlenLivet!

Lämna en kommentar:

• PiaJo
    svarade
    Ursprungligen postat av Pernilla75
    Det kan du tro att han är. Flörtar med tågvärdar, dricker vin och lyssnar på Pink Floyd. Fast inte nödvändigtvis i den ordningen... [emoji4]
    Hahahaa..

Lämna en kommentar:

Arbetssätt...