Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
Du är inte klok Tommy. Jag hade redan suttit i bilenKommentar
-
Hehe. Det gå snabbt ser jag. Känner igen det också. Ska bli kul att se framöver
Skickat med Tapatalk från min mobil.Juwel Vision 450 med Malawi och malar. Juwel Rio 400 med malar, Praktbotia, Röd Fantomtetra, Kilfläck Rasbora, Kardinaltetra, Svart Neontetra och Siameser. Juwel Rio 240 Växtkar med räkor, Siameser och malar. Juwel Lido 120 med Guldbarb och malar. Ställning med 6 st 30 l räkkar och 3 st 40 l odlingskar.Kommentar
-
Jag tittar ju också på edge men känns som att djupet är lite tunnt. + att jag fick för mig att det är svårare att greja med då "taket" inte går att ta bort. Är ju bara ett litet glashål att jobba igenom.,Kommentar
-
Precis. När det fins Scapers Tank och annatKommentar
-
-
Roligt att få se karet liveSer harmoniskt ut. Märks att du verkligen fått till en bra cirkulation nu.
Kommentar
-
Skickat från min iPad med TapatalkProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Om vi pratar växtnäring så är det bottennäring Sieben Kugeln. Men behöver du näring i vattnet vilket jag tror du gör snart, så beställ på Haacks PMDD Det är bra och billig gödning som garanterat fungerar.Kommentar
-
Om vi pratar växtnäring så är det bottennäring Sieben Kugeln. Men behöver du näring i vattnet vilket jag tror du gör snart, så beställ på Haacks PMDD Det är bra och billig gödning som garanterat fungerar.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Känns som att Pro endast är till för väldigt speciella omständigheter? Eller? När behöver man dubbel laddning järn?Kommentar
-
Om man vill ha extra järn. Satsa på MiPlus. Passar alla normala förhållanden.Kommentar
-
Kommentar
-
Börjar bli lite orolig för vår hackkyckling. Har matvägrat i ett antal dagar, har visserligen hänt ett antal gånger tidigare men nu känns det som lite längre än vanligt. Kanske snart dags att flytta den till ett mindre kar för stödmatning?Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
Kommentar