Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
Jag gillar att dom är små också, blir en annan effekt då. Vet inte vad de kostar dokc, kasnke är svindyra..Kommentar
-
Kommentar
-
100-tals är kasnke att ta i dock. Rubintetra är fina okcså i den storleken, de är ju väldigt lika bara att de har vita fentippar.Kommentar
-
Hej Tommy! (Om du tycker att jag OT-spammar nu så tar jag bort!).
Här är en liten film på Stendker rödturkar med yngel i ett 540-kar.
I det här karet gick tre lekpar av RT tillsammans med Ivanacara adoketa, Schackbrädesciklider, Fjärilsciklider och en jädra massa annat.
Vad som kan vara intressant att kolla på är den mörka "yngeldräkt" föräldrarna antar, för att ynglen lätt skall dra sig mot deras kroppar om de hamnar på villovägar - vilket ges ett litet exempel på mot slutet av filmen.
https://www.youtube.com/watch?v=UwU39Fa67SEProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Tre önskningar!
Jamen… då vågar jag sätta in en film eller två till.
Jag har ett jädra stort artikeljobb som jag sitter och skriver på - och får ta lite rast då och då. Varför inte pilla med några filmer (som alla har sett tusen gånger redan, men skit samma) och boosta på discussuget.
Kolla in det här Kobolt-paret som jag var tvungen att ta en snutt på i Tyskland 2010 - helt enastående!
Senast redigerad av Mats Bryzell; 13 May 2015, 11:06.Kommentar
-
Vi blir allt mer personliga i detta forum vilket gillas av undertecknad så här kommer en Sk nofilter bild på en medelåldersman på väg hem till sin familj denna kväll med en allt växande saknad. Vore ju superhäftigt om du som läsare (Ni är väl åtmonstone tre?) kan respondera med en bild på dig just nu helt oredigerad.
Senast redigerad av Tommy Vestlie; 13 May 2015, 21:36.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
//Inger"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar