Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
Ja det är flera gånger som jag av misstag har sopat till en diskus i skallen med något redskap eller handen. Oftast så står de bara kvar som om ingenting hänt, de fattar inte ens att man har gett dom en knytnäve i fejset.Kommentar
-
Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Lite bös har sjunkit ned nu på egenvalda platser medan en del ligger och guppar i vänstra hörnet. Två lite större bitar har skjutit sig fast med spetsen ned i sanden i bakkant.
https://www.youtube.com/watch?v=dBrp...ature=youtu.beKommentar
-
Kanske kan låta lite halvt flummigt men vill åstadkomma ett ordnat kaos att trivas i
Det knäppa är att jag gillar denna oordning betydligt bättre, gillar känslan av att karet är på väg till något mycket bättre.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Ganska svårt att förmedla en känsla trots att det är i ett media där man kan använda både text, bild och film.
Just denna korta film representerar väldigt väl vart jag är på väg i karets utveckling. Tycker helt enkelt detta är vackert men att det ännu bara är i sin linda. Denna känsla vill jag skapa i hela karet.
Obegripligt?
-
Ganska svårt att förmedla en känsla trots att det är i ett media där man kan använda både text, bild och film.
Just denna korta film representerar väldigt väl vart jag är på väg i karets utveckling. Tycker helt enkelt detta är vackert men att det ännu bara är i sin linda. Denna känsla vill jag skapa i hela karet.
Obegripligt?
https://www.youtube.com/watch?v=sud6...ature=youtu.be/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
-
Även i naturen så lär väl det mesta virvla omkring som ramlar i vattnet innan det sjunker ned till botten på en plats som ingen inredningsarkitekt förutbestämt tänker jag .
Kanske kan låta lite halvt flummigt men vill åstadkomma ett ordnat kaos att trivas i
Det knäppa är att jag gillar denna oordning betydligt bättre, gillar känslan av att karet är på väg till något mycket bättre.Kommentar
Kommentar