Jag hade en cirkulation på 9500l/h totalt i mitt 660 med rockan utan att det var strömt alls så köp. Du hittar något bra knep för att ta bort turbulensen, om det blir någon
Någon som har erfarenhet av sår på Discus ..
verkar som såren blir större men kan det vara så att
under läkningen så tappar dom "hud"för huden runt såret är vitt ?
är så oroligt
Någon som har erfarenhet av sår på Discus ..
verkar som såren blir större men kan det vara så att
under läkningen så tappar dom "hud"för huden runt såret är vitt ?
är så oroligt
Du DiscusTanten, inte för att jag tror att Tommy tar illa upp för att vi upptar hans tråd, men varför inte starta upp en egen projekttråd, där vi alla kan följa dig och och vad som händer och sker med dina snygga Discusar . I din egen projekttråd kan du skriva om allt... nästan i alla fall .
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Nepp, köpte ett helglas på Herkules. I morgon blir det att måla även kortsidan samt få plats all teknik och inredning. Hade planerat en ledig dag i morgon men har redan lyckats boka upp telefonmöten hela förmiddagen samt en anställningsntervju på lunchen. Men efter det ...
Efter många timmar så stor nu karet fullt med vatten och tre filter igång. Filtren än så länge bara provisoriskt placerade, behöver känna mig fram var de skall stå. Har även en begränsing i slangarna på två av filtren.
Shit vad jag har lagt timmar på att få det helt i våg, nojig som bara den för varenda liten mm. Och ja jag erkänner, det är galet nervöst att fylla ett 720 för första gången.
Förstår det där med galet nervöst. Fast jag tycker att det inte spelar så stor roll på hur många liter som ska fyllas - lika galet nervöst varje gång . Själv så brukar jag liksom fylla i etapper, i fall att någon läcka skulle visa sig .
//Inger
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.
Förstår det där med galet nervöst. Fast jag tycker att det inte spelar så stor roll på hur många liter som ska fyllas - lika galet nervöst varje gång . Själv så brukar jag liksom fylla i etapper, i fall att någon läcka skulle visa sig .
//Inger
Precis så . Jag började med typ 3 cm sen så har jag fyllt en dm i taget. Nu får det faktiskt bli en paus med en kopp kaffe höll på till 01:30 igår kväll
Precis så . Jag började med typ 3 cm sen så har jag fyllt en dm i taget. Nu får det faktiskt bli en paus med en kopp kaffe höll på till 01:30 igår kväll
.
//Inger
Kommentar