Mitt första Diskusakvarium
Kollaps
X
-
-
Projekt ”Aquascaping goes diskus” nu under seriös planering. Dags att lyssna på den där lilla killen på min axel som länge pushat mig till att följa denna dröm.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Kommentar
-
-
Kanske man tom skall sträcka sig så långt så att det blir en ny projekttråd för detta projektProud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Kommentar
-
"Felix qui potuit rerum cognoscere tempus" - Lycklig är den som förstår händelsers orsaker.Kommentar
-
Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Men som sagt, absolut. Kör på en ny projekttråd.Kommentar
-
Bugar med glädje efter att ha insett att du är beredd att dela med dig en del på djupet som stannar kvar efter 5 sekunder, Tommy. Det har ju hänt så mycket för dig sedan en tid tillbaka. Du växer så det knakar inom område efter område inom akvaristiken och kanske mest aquascapingen nu då. Fördelen med att dela med sig här att det är egentligen enda stället där det du gjort stannar kvar. Allt på FB är borta efter en kort stund. Här kan våra insikter fungera som ett slags Pantamera-system. Vi kan återanvända det som tagits upp. Kan ibland läsa en tråd som Mats Stigtråd från början och inse att det är mycket jag missat sedan tidigare. Menade inte detta som ännu en debatt om FB med plus och minus utan en pepp för att göra något som kommer att finnas kvar. Kul!Kommentar
-
Ska med stor glädje läsa hela träden men vill först bara säga att det där scapekaret du åstadkommit.. Wow! Finns inte ord för hur vackert det blev! Du har all rätt att känna stolthet över den kreationen!Kommentar
Kommentar