Som t.ex. ett Dennerle Scaperstank. Ett excellent val!
Mitt nanokar...
Kollaps
X
-
-
Är nog inte aktuellt att byta ut karet, det estetiska var ju också en del av beslutet. Tanken var nog ändå att köra med relativt enkla växter, rötter och sten. Överlåter till karets ägare att avgöra karets fortsatta resa Stort tack för all input, värdefullt.Proud member of Aquascapers of SwedenKommentar
-
Tyck gärna till om våra akvarier. Synpunkter, tips, tankar och kritik. Allt välkomnas.
Fluval Edge 23
Juvel Lido 120
Juvel Rio 240Kommentar
-
Tyck gärna till om våra akvarier. Synpunkter, tips, tankar och kritik. Allt välkomnas.
Fluval Edge 23
Juvel Lido 120
Juvel Rio 240Kommentar
-
Fluval Edge 23
Juvel Lido 120
Juvel Rio 240Kommentar
-
Imponerande Pernilla. JättefintKommentar
-
Tack alla, för att vara första gången jag gör detta så blev jag faktiskt rätt nöjd. [emoji4] Det har ramlat ner en del soil på den vita sanden, vilket jag tänkte försöka snygga till vid nästa vattenbyte, men förutom det så är jag nöjd.
En fisk har dock försvunnit. Hur något nu bara kan försvinna spårlöst i ett så litet kar? Närmast på agendan så blir det till att försöka få upp en fungerande bakteriekultur samt att få balans på CO2 och pH innan några räkor får flytta in. Har övergett tanken på körsbärsräkor till förmån för Crystal Red. Japp, estetiken är viktig. [emoji6]Tyck gärna till om våra akvarier. Synpunkter, tips, tankar och kritik. Allt välkomnas.
Fluval Edge 23
Juvel Lido 120
Juvel Rio 240Kommentar
-
-
Höga nitritvärden i karet idag så byte av drygt 50% vatten har gjorts. Tillsatte nitrivec och kramade ur filtermassa från det stora karet. Håller tummarna att bakteriekulturen kommer igång snart så jag kan införskaffa en städpatrull. [emoji4]Tyck gärna till om våra akvarier. Synpunkter, tips, tankar och kritik. Allt välkomnas.
Fluval Edge 23
Juvel Lido 120
Juvel Rio 240Kommentar
Kommentar