Apisynglen lever fortfarande och honan vaktar bra. Hanen glider förbi ibland men jobbar också på den andra honan, vilket syns på de senaste bilderna. I lillkaret har jag släppt tillbaka mina kolglödstetror som går där med några amanoräkor. Vill på sikt utöka stimmet en del och även tillsätta ett gäng panda corysar. Funderar också på någon ytterligare växt i bakkant där det nu är öppet.
Mannen min är på tjänsteresa denna vecka vilket tyvärr minskar mina möjligheter att lägga någon timme på Akvarielagret. Våra döttrar tycker nämligen inte att det är tillnärmelsevis lika spännande som jag och då blir en sådan utflykt mest jobbig. Så jag får vackert vänta. Och det är inte min starkaste sida
Mannen min är på tjänsteresa denna vecka vilket tyvärr minskar mina möjligheter att lägga någon timme på Akvarielagret. Våra döttrar tycker nämligen inte att det är tillnärmelsevis lika spännande som jag och då blir en sådan utflykt mest jobbig. Så jag får vackert vänta. Och det är inte min starkaste sida
Kommentar