Scalarer i ett 540 liters kar
Kollaps
X
-
-
Mats och Munin - kul att ni är med! Beträffande ynglen har jag kanske fyra-fem stycken, alla honor. Det är inte så att jag behöver dem själv men de går i ett ganska snårigt kar på 570L så det lär inte bli lätt att fiska upp dem .
Nu har jag köpt ett gäng riktigt små Scalarer. Kul att ha ett kar som stämmer hyfsat med trådnamnet igen!Kommentar
-
Hej och tack för ditt meddelande som jag tyvärr inte kan läsa.
Jag åkte in till sjukan med ambulans den 19 december förra året. Hade blodförgiftning och mördarbakterier i ljumsken och ner på vänster benet. Det blev operation inom två timmar, sedan blev jag väckt fem dagrar senare på julaftons kvällen. För att göra en lång historia kort så har jag därefter varit tillbaka på sjukan fem gånger och fått Intravenösa antibiotika av olika orsaker. Sedan i somras har huvudet börjat klarna efter alla medeciner jag har ätit. Kom på häromdagen att c90368 mailen inte fungerat, Har inte min privata dator här på vårdhemmet utan min arbetsdator. Så alla mail hem får vidarebefodras av frugan. Som ni ser har jag ett nytt tillfälligt konto tills vidare.
Ligger på vårdhem eftersom jag inte kan stå på benen efter nio månader i sängen.Kommentar
Kommentar