Tjena hjell...du snackade om ett möte hos dig eller vart de var? Vilka är det som får komma? Jag fattar inte hur man kan se en så tjusning hos räkor. Kanske vart för mycket vid havet. Aja, men tacksam för svar!!!
Kjells akvarier
Kollaps
X
-
Ursprungligen postat av facking najsTjena hjell...du snackade om ett möte hos dig eller vart de var? Vilka är det som får komma? Jag fattar inte hur man kan se en så tjusning hos räkor. Kanske vart för mycket vid havet. Aja, men tacksam för svar!!!
För att bli medlem i Zoopetklubbväst krävs
1/ Gold-medlemskap
2/ Ett glatt humörAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av facking najstack...kan man läsa lite om zoopetklubbväst?
Ett flertal gånger har ju Zoopetare från västkusten (även från andra ställen) sammanstrålat för att åka någonstans eller på olika evenemang som på Ciklidgruppens auktion nu senast och haft trevligt ihop. Några stycken av oss har då kommit med förslaget att det skall ske lite mer regelbundet och därför "bildar" vi nuAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Det har som jag nämnt tidigare inte hänt så mycket under en längre period pga sjukdom.
Gjorde dock en smärre insats i fredag-lördags och bytte plats mellan två mellanstora akvarier (som var igång) samt höjde de två understa raderna i en ställning där också akvarier var igång.
Därefter kunde jag dock knappt röra mig pga ledvärk så nu får det vara lugnt en tid igen tills jag orkar med ett nytt ryck.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanDärefter kunde jag dock knappt röra mig pga ledvärk så nu får det vara lugnt en tid igen tills jag orkar med ett nytt ryck.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Ravenkan starkt rekommendera elfilt modell liten, gör gott för min del när ja har ledvärk.
Men helt klart värme gör gott och jag avskyr verkligen denna årstid - bokade just en flygresa för mig och frugan till Kreta 14 dagar i aprilAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanRäcker nog inte med modell liten när man är i min storlek och har värk i hela kroppen
Men helt klart värme gör gott och jag avskyr verkligen denna årstid - bokade just en flygresa för mig och frugan till Kreta 14 dagar i april
Lycka till med resanKommentar
-
Ursprungligen postat av gladherthaDu gillar att resa va Kjell? Märks.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Kommentar