Kjells akvarier
Kollaps
X
-
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kommentar
-
Intressant bygge! Kom det något glas idag?Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter saltKommentar
-
Akvariet är nu limmat. Måste nu vänta några veckor innan jag kan skjuta in akvarie + bänk (totalt ca. 600 kg) på plats samt limma dit listerna. SEdan får jag vänta ytterligare några veckor innan jag kan börja jobba med inredningen.
Den som limmade akvariet var Sture som jobbar på Akvarielagret i Stockholm. Det gick åt ca. 25 tuber med silikonAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Det känns rätt seriöst när någon åker från stockholm hela vägen hit för att silikonera ihop ett kar. Du måste ha väldans gott kaffe Kjell :PKommentar
-
Kommentar
-
-
Ligger det ett tvärstag på botten också, eller varför är det en svart rand över akvariet där?Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter saltKommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Vad skall du ha för inredning? Blir det BTN-moduler i akvariet sen eller? Filtrering?Senast redigerad av petnym; 20 April 2007, 14:53.Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Kommentar