Kjells akvarier
Kollaps
X
-
Ja det blir nog BTN-moduler. Dock inte de små som är avsedda för akvarier utan de stora som är avsedda för offentlig miljö (du såg några av dom på Göteborg Ciklidgrupps utställning härom året).
Filtret kommer att vara biobollar som ligger i några moduler.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kjell, du skrev i början att 3000 liters karet kmr innehålla Tanganyikaciklider, gäller det fortfarande?. Jag fick för mig du skulle ha andra fiskar, men kanske blandade ihop denna tråden med någon annan
Kommentar
-
Var nog tidigare inne på Tangnayikaciklider men nu lutar det mest åt SydamerikaAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
En flock Altum hade varit snyggt, vet att du inte ville ha detta innan i en kommentar men en platt eller två kanske?Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Jo jag har bedrivit jakt efter Altum här i trakten ett tag nu. Inte lätt att hittaKommentar
-
Gräset är grönare på andra sidan glaset...
Hemsida - Akvarium - Djurparker - CO2 - Blogg - AkvarieWiki
Mina tidigare och nuvarande akvarium: 2 meter växtakvarium - Åttakantigt växtakvarium - Räk-kub - Regnskogsterrium - Ikuben (salt) - 1000 liter saltKommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Wow, wow och wow måste jag säga! Ska du bygga om dörren i rummet eller skall den endast passeras sidledes?
Ser fram mot bilder på det färdiga bygget....kommer att bli grymt!
Förresten är det inte risk för mögel i taket eller i rummet för den delen. Lär ju vara en viss avdunstning!Scire tuum nihil est, nisi te scire hoc sciat alterKommentar
-
Ser bra ut Kjell!
Är faktiskt lite avis även om vår ställning vi har är klockren just nu.
Fast ett bautakar är ju aldrig fel.
Tycker du gör helt rätt att köra sydamerika men tycker då inte du ska köra några större fiskar typ satanoperca eller hantlar. Jag tycker att det vore mer intressant med massa småfisk. Tetror (även någon liten rovtetra?), apistogrammor, nannacaror, Mindre fisk ur geophagus-släktet och en liten rocka kanske.
Jag tror säkert att dina fiskval blir intressanta.. men så hade jag och antagligen även Gabbi gjort.
*Edit* Gabbi hade haft haj sa hon nu./Robin Hedström
http://www.robinhedstrom.se/Kommentar
Kommentar