Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Okej. Men vilken " stil " tänker du köra. Jag rekomderar amaozona med massa grenar och grejs och några pirayor. Eller ett " svenskt " stil. En gädda på 60 cm kanske eller nåt.
Okej. Men vilken " stil " tänker du köra. Jag rekomderar amaozona med massa grenar och grejs och några pirayor. Eller ett " svenskt " stil. En gädda på 60 cm kanske eller nåt.
Så här skrev jag tidigare i tråden
Så jag kommer inte att ha några riktigt stora fiskar - de största blir antagligen altumen (om jag nu får tag i dom) och kanske några av de minsta Geophagusarna.
Sedan blir det säkert lite dvärgciklider, en del tetror och malar.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Så jag kommer inte att ha några riktigt stora fiskar - de största blir antagligen altumen (om jag nu får tag i dom) och kanske några av de minsta Geophagusarna.
Sedan blir det säkert lite dvärgciklider, en del tetror och malar.
Akvaristiska hälsningar
kom igen gott folk, kan ni sluta tjata om vilka fiskar Kjell skall ha i akvariet. Han har redan bestämt sig (läs igenom tråden så ser ni vad han vill ha)
Personligen är jag helt inne på Kjell's tankebanor. Tycker det är otroligt snyggt med ett stort akvarium med småfiskar. Känns så mycket maffigare än ett motsvarande akvarium med några monsterfiskar.
Hade nog haft exakt samma fiskar som Kjell väljer om jag haft ett 3000l kar. (ett jättestim med rödmunstetor, och ett stort kardinaltetra stim. Sen hade det varit riktigt kul med flera olika Apistogramma kolonier)
Tror faktiskt inte Kjell behöver några tips, om någon har missat det så är han ju ägare av denna sida
øh, vaddå? Det spelar væl ingen roll om han ær ægare av sidan... Man kan væl tipsa honom ændå. Jag har inte orkat læsa igennom tråden, men om han har besteæmt sig ær det bara bra.
Kommentar