Det var tråkigt att höra mats. Vad jag har sett i mina kar när föräldrarna ger sig på vissa yngel mer än vanligt, är det för att markera att det är vi som är kungar eller att dom känner sig hotade utav yngre förmågor som så småningom kan ta över kungatronen i karet, detta är min teori om varför föräldrarna bestämmer sig för att bita ihjäl större ungar.
MVH/Freddan
960-lit. Tanganyika
Kollaps
X
-
-
För att återgå lite till T-ämnet kan jag berätta att det första dödsfallet bland Gracilisarna har skett. Föräldrarna hade siktat in sig på en vuxen, förmodligen hane - ur yngelgruppen, som hade tagit ett revir lite längre bort. Den blev jagad otroligt ettrigt och pallade inte trycket utan flöt på ytan idag...
jaja, det var en bra triggsignal att sätta igång med vinterns stora make-over i det här karet!Lämna en kommentar:
-
Jodå Maths - jag är med på noterna!Var nog lite ironisk i natt bara!
Lämna en kommentar:
-
men kanske det sitter något fint objektiv på?
dålig kamera + bättre objektiv = bättre bilder
bra kamera + dåligt objektiv = sämre bilder
det var mina kameraegenskaperSenast redigerad av Albinfiskare; 27 September 2008, 06:31.Lämna en kommentar:
-
El-bolag
TV-olika från SVT
Prenumerationer av allt...
SJ
Å säkert hur många som helst till....
Men tele bolag har du uppenbarligen inte så mycket med att göra.
Hmm, hur är du uppkopplad på nätet?Senast redigerad av c90368; 27 September 2008, 01:37.Lämna en kommentar:
-
-
-
Lämna en kommentar:
-
Måste bara fråga, hur går det med alla dj*la telefontjänster som ska ha fyrkant och stjärna i svar?Lämna en kommentar:
-
Ska nog stänga av Imperiet i lurarna nu och gå och lägga mig!Lämna en kommentar:
-
Nä, speciellt som dottern, på snart 26, knäpper skarpare bilder med en jävla mobil... som dessutom är en telefon... från början...
Jag använder fortfarande en gammal svart backelit-Ericsson - funkar jättebra! Har nummerskiva med rejäla hål för pekfingret - och går inte att ta med sig längre än sladden räcker...Lämna en kommentar:
-
-
-
Det är min farsas kamera och även han som hjälpt mig med att ta korten. Vet inte vad det är för märke riktigt, men med all utrustningen så ligger den på ca 10 000 kronor.
MVH/FreddanLämna en kommentar:
Lämna en kommentar: