Ursprungligen postat av Kramfors
Akvariebesatt
Kollaps
X
-
Ursprungligen postat av KramforsJag har som mest haft 6 akvarium + innedammar + de akvarium där jag vårdade andras sjuka fiskar och omplacerings fiskar.
Jag hade också hand om skötseln av fiskarna i butiken här när det såldes fiskar och tröttnade på alla "fjollfiskar" vilket gjord att jag gav bort eller sålde alla fiskar utom Koien.Goa hälsningar, Maria Min hemsidaMan kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
Jag har "en dragning" åt stora grabbiga fiskar.
Jag känner en som efter 25 år tappade intresset för fiska när de fick barn i familjen.
Skälen till att sluta med hobbyn är nog många.
Alla är inte nördar som har fiskar, där finns också övervägande normala människor som har 1 akvarium men ett stort intresse för fiskar.http://www.kramforskoi.com/Kommentar
-
Ursprungligen postat av KramforsJag har "en dragning" åt stora grabbiga fiskar."The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice WalkerKommentar
-
Ursprungligen postat av KramforsJag har som mest haft 6 akvarium + innedammar + de akvarium där jag vårdade andras sjuka fiskar och omplacerings fiskar.
Jag hade också hand om skötseln av fiskarna i butiken här när det såldes fiskar och tröttnade på alla "fjollfiskar" vilket gjord att jag gav bort eller sålde alla fiskar utom Koien.Bara döda fiskar simmar med strömmenKommentar
-
Ursprungligen postat av grekenOch därför måste du komma och sprida dålig stämning eller???Kommentar
-
Ja, jag förstår i alla fall inte ett dugg av det här... Vaddå besatt, fattar ingenting????Kommentar
-
Hehe...Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael
www.kvitter.n.nuKommentar
-
Ursprungligen postat av Kramfors60 cm och 5 kilos koi honor är grabbiga."The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice WalkerKommentar
Kommentar