Jag är sååå lycklig!!!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • fishlover
    • May 2005
    • 69

Jag är sååå lycklig!!!

Jag var bara tvungen att skriva att jag har köpt ett Rubin 420l avarium.
    Var och betalade det idag, får hem det nästa vecka.
    Synd bara att jag är nyopererad i foten och inte kan inreda det på 6 veckor.
    Men vad säjer man den som väntar på något gott!!!!
    Mvh Annika
  • miluhe
    • June 2006
    • 2090

Vad kul!! Hoppas på snabb förbättring i foten. Härligt med stort akvarium. Vilka fiskar, växter, grus ,pump mm. Jag vill veta håll oss underrättade.

Mvh Cecilia

Kommentar

• Zeraphia
      • July 2006
      • 142

Åh, så roligt! Hoppas foten blir bra snabbt, vet precis hur det känns att vänta och längta i det oändliga innan drömmen blir verklighet. Uppdatera gärna med bilder, det är roligt att följa projekt

www.villemo.com

50 liter SA (sonens miniakvarium)
      205 liter Asien

Kommentar

• macke_fisk
        • December 2005
        • 4442

hejsan

kul att du köpt ett nytt stort akvarium....sitter sj och kollar efter ett 250 liter^^....som sagt lägg gärna in nårra bilder då och då så att vi vet hur det går och hur det kommer att se ut...jag kommer att gärna följa ditt arbete från början till slut med ditt akvarium...

ps: hoopas att din fot blir bättre lite snabbare så att du kan börja med akvariet

MVH Macke_fisk
        MVH macke_fisk

Kommentar

• fishlover
          • May 2005
          • 69

Jag har redan ett 400l akvarium, men det är inte så snyggt, så jag ska flytta över mina fiskar till det nya. Det är Nicauragua, Sebra, Guldsöm, Saijicaciklid, Praktbotior, Ancitrusmalar, Tapalia Butterkofferi och Diamanttetra.

Men jag är lite sugen på att möblera om. Nu har jag Engelaksjösten, lavastenar, skiffersten, mopanirötter. Växterna är Anubias och en lökväxt.
          Jag är intresserad av blästersand, vet ej om det passar till mina fiskar som gillar att gräva, men det är snyggt!

Ja, jag hoppas verkligen att foten blir bättre, det blir jobbigt att ha det nya akvariet hemma men inte få göra något med det!

Mvh Annika

Kommentar

• Cold
            • March 2006
            • 1127

Visst är det kul att inreda ett nytt akvarium,men inte när det är hinder ivägen...:/ Hoppas foten blir bättre snart..Skulle va kul med bilder sen..

/Alex
            540 L Modell större - 100 L Guppy uppfödning + Fjäril - 30L Släkt för tillfälle - 10L Räkor

Kommentar

• Lenmar
              • February 2004
              • 6154

Åh vad kul med ett nytt akvarium!! Jättertrist med foten men du får försöka se det från den positiva sidan, nu får du de där veckorna att fundera och ställa iordning akvariet "i huvudet" om du förstår vad jag menar.

Blästersand är nog perfekt för dina grävande ciklider. Det hade jag till mina och de älskade att böka runt i den. Skriver hade för jag har bytt ut fiskarna men har sanden kvar.
              Goa hälsningar, Maria Min hemsida
              Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!

Kommentar

Arbetssätt...