Big catfish under bridge. Megalodoras uranoscopusGiant Raphael Catfish(Tack till zoopet forum för informationer)Habitat: Amazon river in the countries of Ecu...
Vad heter fisken?
Detta är verkligen mäktigt fisk!
Jag skall aldrig doppa handen i vattnet
Senast redigerad av Simon2000; 08 October 2013, 09:25.
Du har så rätt azur.. Jag skulle sätta mina slantar på uranuscopus.. Inte alls ett skäl att inte bada.. En mycket vänlig och försiktig Kattfisk som inte har mycket till mun att skryta om, går fort att lära hur man tar fint ur handen.. Ingen jägare utan mer en bökare.. Dessvärre blir den lite saftig tom för mitt kar, annars skulle jag absolut haft en..
Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)
Risk för vad? Smakade på, absolut.. Skadade, det beror på vad man räknar som skadad.. Om man ser ett rivsår från katten som en skada så ja säkert.. Lite tänder har de ju.. Dock lär sig ju även fisken att småbarn inte är ätliga.. Jag skulle se den som betydligt harmlösare än familjens hund eller katt för att summera..
Dådet utfördes av en ensam galning och hans sympatisörer..
Normaliseringsprocessen..
(Kommunicerar enbart i tankevurpor)
Jag älskar fiskar och har haft både fiskedamm och akvarium. Jag har tusentals bilder på fiskar och en dels filmer. Nu tänker jag lägga ut filmer på YT i ställe för att har filerna i hårdiskar eller skivor. Ibland vet man inte alls vad dom heter och filmerna på YT måste har ett namn och fakta.
Kommentar