Efter som ingen har visat intresse av Åled så får det ligga på is så länge,är det nån som har förslag till en träff på hemmaplan i slutet av månaden November.
Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
också sugen på hemma hos träff och snacka lite skit så om nån vill visa sitt kar och snacka lite skit så skriv gärnaKommentar
-
Ny Träff
Zoopet Syd tänker besöka NE i Lund och titta på hans trevliga växtakvarie Bla. Som han tänker berätta lite om hur allt funkar,så det ser vi väldigt fram i mot.
När:Lördagen den 24 November Kl.13.00
Anmälda:
SteneMvh.PatrikKommentar
-
Zoopet Syd tänker besöka NE i Lund och titta på hans trevliga växtakvarie Bla. Som han tänker berätta lite om hur allt funkar,så det ser vi väldigt fram i mot.
Anmälda:
---------------------------------------------
Stene
Monika i LybyMvh.PatrikKommentar
-
jo har nog sålt ut typ hälften av fisken redan, och flytten verkar bli efter nyår nån gång, dock så har jag mina viktorior kvar ännu men även dessa ska bort sen, har en snubbe som dock är sugen att köpa karen och ta över i lokalen men han ska isåfall köra tanganyika.
oj vad tråkigt att sluta nu när du lagt ner så mycket tid.. och säkert pengar ocksåKommentar
-
Ska kolla om jag är ledig den helgen.. men jag tror detSkulle vara kul att åka hem till NE och titta
Själv funderar jag på att göra av med ett akvarie för intresset är ganska svalt hos mig igen.. tyvärr
En del diskus mår skit nu igen och detta är inte kul... suckKommentar
-
Anmälda:
---------------------------------------------
Stene
Monika i Lyby
SolbackaMvh.PatrikKommentar
-
Mvh.PatrikKommentar
-
-
-
För de som känner för att kolla in några av Öresundsregionens bästa akvarieaffärer ordnar Malmö Akvarieförening en Köpenhamnstur den 10 november. Exakt rutt är inte fastställd ännu men det lär bli ungefär samma affärer som sist. Se den här tråden för mer info och massor av bilder från affärerna:
Vi samåker i bilar och som vanligt sponsrar MAF resan så att ingen behöver betala mer än 100 kr för resan, inklusive bensin och broavgift.Kommentar
-
För de som känner för att kolla in några av Öresundsregionens bästa akvarieaffärer ordnar Malmö Akvarieförening en Köpenhamnstur den 10 november. Exakt rutt är inte fastställd ännu men det lär bli ungefär samma affärer som sist. Se den här tråden för mer info och massor av bilder från affärerna:
Vi samåker i bilar och som vanligt sponsrar MAF resan så att ingen behöver betala mer än 100 kr för resan, inklusive bensin och broavgift.ni verkade att ha det jätte trevligt men brukar det inte bli en lång dag över Sundet med alla dem platserna ni besöker jag har nog besökt några av dem om jag inte har tagit mig Pilsner över huvudet
men jag skulle nog aldrig hitta till dem igen skulle jag tro.
Mvh.PatrikKommentar
-
Det är bara att anmäla sig till besöket hemma hos NE i slutet av månaden,då han kommer att berätta om hur ett växtakvarum funkar Bla det blir en riktig underhållning att höra hur vissa lyckas.Mvh.PatrikKommentar
-
Nu har jag fått skjuts med folket från Halmstad, så ni behöver inte bekymra er för mig....denna gången alltså....Kommentar
-
Kommentar