Zoopetklubb Syd

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

Efter som ingen har visat intresse av Åled så får det ligga på is så länge,är det nån som har förslag till en träff på hemmaplan i slutet av månaden November.
    Mvh.Patrik

Kommentar

• Intercepter
      • January 2006
      • 962

också sugen på hemma hos träff och snacka lite skit så om nån vill visa sitt kar och snacka lite skit så skriv gärna

Kommentar

• Patrik Steen
        • May 2006
        • 8464

Ny Träff

Zoopet Syd tänker besöka NE i Lund och titta på hans trevliga växtakvarie Bla. Som han tänker berätta lite om hur allt funkar,så det ser vi väldigt fram i mot.
        När:Lördagen den 24 November Kl.13.00
        Anmälda:
        Stene
        Mvh.Patrik

Kommentar

• Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

Zoopet Syd tänker besöka NE i Lund och titta på hans trevliga växtakvarie Bla. Som han tänker berätta lite om hur allt funkar,så det ser vi väldigt fram i mot.
          Anmälda:
          ---------------------------------------------
          Stene
          Monika i Lyby
          Mvh.Patrik

Kommentar

• solbacka
            • January 2004
            • 3952

Ursprungligen postat av Intercepter
            jo har nog sålt ut typ hälften av fisken redan, och flytten verkar bli efter nyår nån gång, dock så har jag mina viktorior kvar ännu men även dessa ska bort sen, har en snubbe som dock är sugen att köpa karen och ta över i lokalen men han ska isåfall köra tanganyika.

oj vad tråkigt att sluta nu när du lagt ner så mycket tid.. och säkert pengar också
            350l Diskus 275l SA växt
            100l tanganynika
            Min dagbok Mina bilder
            Min alldeles egna zoon

Kommentar

• solbacka
              • January 2004
              • 3952

Ska kolla om jag är ledig den helgen.. men jag tror det Skulle vara kul att åka hem till NE och titta Själv funderar jag på att göra av med ett akvarie för intresset är ganska svalt hos mig igen.. tyvärr
              En del diskus mår skit nu igen och detta är inte kul... suck
              350l Diskus 275l SA växt
              100l tanganynika
              Min dagbok Mina bilder
              Min alldeles egna zoon

Kommentar

• Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

Anmälda:
                ---------------------------------------------
                Stene
                Monika i Lyby
                Solbacka
                Mvh.Patrik

Kommentar

• Patrik Steen
                  • May 2006
                  • 8464

Ursprungligen postat av solbacka
                  Ska kolla om jag är ledig den helgen.. men jag tror det Skulle vara kul att åka hem till NE och titta Själv funderar jag på att göra av med ett akvarie för intresset är ganska svalt hos mig igen.. tyvärr
                  En del diskus mår skit nu igen och detta är inte kul... suck
                  Du borde skippa Diskusen en gång för alla och testa någon helt annan,kanske en helt annan art en annan värdsdel det brukar funka,eller kanske köpa ett nano kar och köra lite salt dem sålde billigt på Zoo-Giganten var där idag och tittade blev riktigt sugen på ett
                  Mvh.Patrik

Kommentar

• Intercepter
                    • January 2006
                    • 962

ja det tycker jag hehe

Kommentar

• Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

Vet ni hur många Liter det stora saltkaret är på i Lomma
                      Mvh.Patrik

Kommentar

• daniel_i_malmö
                        • April 2002
                        • 1103

För de som känner för att kolla in några av Öresundsregionens bästa akvarieaffärer ordnar Malmö Akvarieförening en Köpenhamnstur den 10 november. Exakt rutt är inte fastställd ännu men det lär bli ungefär samma affärer som sist. Se den här tråden för mer info och massor av bilder från affärerna:

Ämnen om föreningsverksamhet, evenemang och möten i NCS och andra föreningar.

Vi samåker i bilar och som vanligt sponsrar MAF resan så att ingen behöver betala mer än 100 kr för resan, inklusive bensin och broavgift.
                        Malmö Akvarieförening
                        no hope, no harm, just another false alarm

Kommentar

• Patrik Steen
                          • May 2006
                          • 8464

Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                          För de som känner för att kolla in några av Öresundsregionens bästa akvarieaffärer ordnar Malmö Akvarieförening en Köpenhamnstur den 10 november. Exakt rutt är inte fastställd ännu men det lär bli ungefär samma affärer som sist. Se den här tråden för mer info och massor av bilder från affärerna:

Ämnen om föreningsverksamhet, evenemang och möten i NCS och andra föreningar.

Vi samåker i bilar och som vanligt sponsrar MAF resan så att ingen behöver betala mer än 100 kr för resan, inklusive bensin och broavgift.
                          Jätte bra bilder Daniel ni verkade att ha det jätte trevligt men brukar det inte bli en lång dag över Sundet med alla dem platserna ni besöker jag har nog besökt några av dem om jag inte har tagit mig Pilsner över huvudetmen jag skulle nog aldrig hitta till dem igen skulle jag tro.
                          Mvh.Patrik

Kommentar

• Patrik Steen
                            • May 2006
                            • 8464

Det är bara att anmäla sig till besöket hemma hos NE i slutet av månaden,då han kommer att berätta om hur ett växtakvarum funkar Bla det blir en riktig underhållning att höra hur vissa lyckas.
                            Mvh.Patrik

Kommentar

• tummen
                              • March 2005
                              • 5199

Nu har jag fått skjuts med folket från Halmstad, så ni behöver inte bekymra er för mig....denna gången alltså....
                              Thomas "tummen" Wallén

Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

Kommentar

• Patrik Steen
                                • May 2006
                                • 8464

Skönt det löste sig för dig Tummen.
                                Mvh.Patrik

Kommentar

Arbetssätt...