Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
-
Jag hade en liten Guldfiskyngel i en snaps glas in till grannen den skulle i hans damm,så nog går det alltid men inte i en snaps det skvätter när man går men i ett grogg glas så ska det nog gå.....HI HIMvh.PatrikKommentar
-
Skulle inte du till Hong Kong Niklas,eller är du där nu kanske tänkte mest på tiderna du skriver...Ha HaMvh.PatrikKommentar
-
Bara att anmäla sig till Auktionen den 9 Mars,tycker det är lite klent med anmälningar kommer bli hur roligt som helst.Mvh.PatrikKommentar
-
Zoopet Syd tänker besöka Auktionen den 9 Mars
Arrangör: Malmö Akvarieförening
Tid: Söndagen 9 mars kl. 12.00. Inlämning av gods kommer att ske 09.30-11.45.
Plats: ISS lokaler på Kirseberg, Södra Bulltoftavägen 46, Malmö.
Så vi kommer att samlas 09.30 vid entren för dem som ska lämna in eventuellt och vi andra kan betala entre.
för sen vidare färd mot Akvarietjänst och ZooZity för att kolla läget.
Anmäla gods kan man göra på denna tråd och har andra frågor angående Auktionen
Anmälda
-------------------------------------------
stene
EvaPeva +3
Monica
NE +1
miluhe +1
Emotional +1
ansjo
JimmyVBG
Kaj.P
Guy Palm
Klart jag kommer på en auktion. Vi halläningar får försöka komma till inlämningen 09,30 så kan vi fortsätta till affärerna tillsammans.Kommentar
-
Kommentar
-
Just nu sitteer jg och väntar i lobbyn på hotellet ~11:17 här.
Var på Fish Street i går en hel gata med bara akvarieaffärermycket kul fiskar, växter och tillbehör för både sött och salt.
Kommentar
-
Jag är normalt inte uppe vid den tiden som inläggen är skrivna enligt svensk tid, så det är väl en bra slutsats
Just nu sitteer jg och väntar i lobbyn på hotellet ~11:17 här.
Var på Fish Street i går en hel gata med bara akvarieaffärermycket kul fiskar, växter och tillbehör för både sött och salt.
Mvh.PatrikKommentar
-
Kommentar