Härliga bilder roligt att dem fyllde upp lite i dammen,dem kommer att växa till sig riktigt bra i den dammen.
Det är jättekul att se dom, när det bara var mina 4 så var det lite svårt att se dom dom höll sig på den sidan som är svårast att komma åt att se, har också ett nytt gäng guldfiskar på gång att hämta bara jag frisknat till lite
Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå. 1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
100 liter, pansarmalsyngel och pansarmalar,
56 liters low-tech test, pansarmalar,körsbärsräkor o amanoräkor
Funderar på att gräva upp gården utanför huset, undrar vad hyresvärden skulle säga? "Hmmm.. en damm, låg det inte en lekplats här?"
Det blir nog fint, men lite för farligt för barnen som är vana vid lekplatsen
Påminner mig lite om mitt gamla jobb vi hade översvämning där och lastplatsen var en nedförsbacke ner till byggnaden och en lastbil hade backat till där på kvällen och när han hoppade ur lastbilen på morgonen så hoppade han ner rakt i vattnet hela gropen var fylld med vatten så vi hade fått en swimmingpool där haha
Det finns ingen anledning att se dom dåliga sidorna, dom är många nog ändå. 1 st 600 liter1 st 310 liter 1 st 310 liter pansarmalar, kampis, malar
Har äntligen prövat PS elements. Jag har inte försökt på något speciellt utan bara strö testat litet. Det är otroligt vad bilden kan ändra. Tänk vad man kan åstadkomma senare då man lärt sig (om man lär sig). Bilden längre ner är original och den övre har jag testat med.
Blev en sväng ut i skogen med kamera å svampkorg i eftermiddags när veckans vattenbyten var avklarade.. Så mycket svamp blev det inte, kanske för att man spanade lite högre upp efter saker att fota, men det var skönt bara att komma ut en sväng.. Blev inte så mycket fotande heller, har uppenbarligen för tråkiga skogar häromkring..
Men slänger upp tre bilder iafl.. Två är på lite "rester", en är bara ett inte helt seriöst försök att fånga sol-ljuset i spindelnätet.. Nån som kan komma på vad för fågel det är som har fått sätta livet till?
Tänkte jag skulle bidra med några blandade semesterbilder nu när sommaren börjar ersättas av fuktiga/kyliga dagar......
De 2 första är från Krabi Thailand och de sista Kroatien
Tänkte jag skulle bidra med några blandade semesterbilder nu när sommaren börjar ersättas av fuktiga/kyliga dagar......
De 2 första är från Krabi Thailand och de sista Kroatien
Verkligt fina bilder. Önskar att jag själv skulle bli en lika god fotograf en vacker dag.
Kommentar