Ciklidstämman 2013
Kollaps
X
-
Kommentar
-
/Anders
Medlem i NCS - givetvis!Kommentar
-
Grattis Ansjo föresten. Jag lovar du skall få jobba för 2014Kommentar
-
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Gnäll inte det finns inte längre några att rekrytera från NCS/Ciklid.org
Nåväl skämt åsido - Jag önskar den nya styrelsen lycka till med arbetet att få Ciklidbladet (det är pga denna fantastiska akvarietidning som jag är medlem i NCS) att fortleva.
Sedan ser jag fram emot nästa års möte nere i Malmö som kommer att ske i samarbete med MAF och NDS (och det blir dessa "bägge" som kommer att utföra arbetet) och det blir ju inte bara ett möte utan också en stor utställning - riktigt kul
För årets Ciklidstämma/Akvariehelg ett extra stort tack till Albin (Endymion) som med hjälp av familjemedlemmar och några medhjälpare genomförde ett mycket bra arrangemang. Ni hade lagt ner ett hästarbete.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Kjell så är det inte Det är Nordiska Diskus Sällskapet som kör sitt championat Men vill göra detta till något extra så därför bjuder vi in alla andra föreningar o ställa ut fritt. Utöver detta kommer vi o bjuda in "alla som vill sälja" Dvs en show/mässa Hannover style .O kan vi dra detta iland så är det så bra för hobbynSenast redigerad av kaj.p; 22 April 2013, 00:36.Kommentar
-
Kjell så är det inte Det är Nordiska Diskus Sällskapet som kör sitt championat Men vill göra detta till något extra så därför bjuder vi in alla andra föreningar o ställa ut fritt. Utöver detta kommer vi o bjuda in "alla som vill sälja" Dvs en show/mässa Hannover style .O kan vi dra detta iland så är det så bra för hobbyn/PIA
Jag är medlem i NCS - föreningen för dig som tycker om ciklider!
Kommentar
-
Kjell så är det inte Det är Nordiska Diskus Sällskapet som kör sitt championat Men vill göra detta till något extra så därför bjuder vi in alla andra föreningar o ställa ut fritt. Utöver detta kommer vi o bjuda in "alla som vill sälja" Dvs en show/mässa Hannover style .O kan vi dra detta iland så är det så bra för hobbynAkvaristiska hälsningar
Kjell
Kommentar