Att hämta i parkeringshuset på väg till möteplatsen kan ju knappast vara nåt problem. Kanske petnym kan följa efter och skjussa till mötesplatsen?
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
-
Ursprungligen postat av LenmarAtt hämta i parkeringshuset på väg till möteplatsen kan ju knappast vara nåt problem. Kanske petnym kan följa efter och skjussa till mötesplatsen?Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Tycker att det vore kul att hitta på något.Det är mina tankar och teorier, rätta mig om jag har fel.Kommentar
-
Ursprungligen postat av LenmarParty på lördagen så du skall ändå inte sova så mycket ! (Eller blir det bara jag som skall slappa med en dansk öl, ja ja ja... Lennie med!!)"Failure does not require planning"Kommentar
-
Ja nu börjar det ju verkligen dra ihop sig - det är inte många timmar kvar.
Har själv just nu kopierat närmare 40 A4-sidor x 5 (ett set för varje bil) med kartor och vägbeskrivningar.
Och nu tänkte jag åka och tanka bilen och växla pengar - sen är man nästan klarAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av cotterpinHoppas ni får en riktigt trevlig helg och tar massor av bilder att visa upp för oss andra sedan! Lycka till! *kram*
Är liiiiite avundsjuk "men vad är väl en bal på slottet?"http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av cobraVar är Bäst å växla till euro penar?
Jag rekommenderar att du istället för EUR växlar till dig danska kronor - lämpligen på Forex.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Ok har ju inga formel 1 bromsar men ska nog få stop i köpenhamn tror jag allt ok DDK och forex får det bli...Kommentar
-
Ursprungligen postat av muppinsOk har ju inga formel 1 bromsar men ska nog få stop i köpenhamn
Det ska nog inte jag...tror jag i alla fall.
En liten fråga bara, det måste väl finnas uttagsautomater i typ Århus eller nåt? Eller kanske t om på båten????Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Jag va i danmark för några veckor sedan, tog ut pengar på mitt "maestro " kort, typ visa.
På det stället vi tog ut pengar så kunde man bara ta ut 500 danska i taget. Kostar 10kr i uttags avgift också.. Men som sagt kan det kanske bli lite tajt med tiden.VäxtakvaristKommentar
-
Ok, nu hade jag ju inte tänkt att växla pengar utan bara ta ut i en vanlig automat som finns typ överallt....
( om man inte är i en jätteliten by ute i skogen eller nåt )
Någonting annat än mat har jag väl heller inte tänkt att inhandla.
Får väl hoppas att jag snubblar över en automat då, annars får jag gå hungrig...
Jag brukar nämligen aldrig växla pengar innan jag åker till Danmark, så jag blev lite fundersam.
Men det löser sig nog..../muppins
Kommentar
Kommentar