Här kommer en bild på Kräftbrödet
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av janne danskgik det så vilt till
mvh janneAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
-
Ursprungligen postat av Maria - Sjöjungfru
Vi har inte hittat Annsans örhänge än, letar vidare. Däremot hittade Herr Sjöjungfru ett annat örhänge idag. Om det är nå´n som saknar det så vet ni var det finns./Marie.
Min zoon Mina hundar Min Dagbok
En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...Kommentar
-
Ursprungligen postat av PjotrKrya på er så ni är friska till "Akvariets dag" i Västerås?, Uppsala?, Vallentuna?
Zoopet kommer att ha en träff i samband med Akvariets Dag (http://hem2.passagen.se/uaf/akvarietsdag2005.pdf)i Uppsala den 15-16 oktober. Vi har preliminärbokat några stugor i Fjällnora ca. 17 km öster om Uppsala. Det handlar om 4-bäddsstugor och varje stuga kostar 300 kr/dygn (dvs 75 kr/bädd och natt). Meningen är att viFISHLOVERSBehandla andra så som du själv vill bli behandlad!!!!!En glad "svenssonakvarist"
Kommentar
-
Mvh Michael Persson
www.ciklider.se - En sida om afrikanska ciklider med över 300 artbeskrivningar.
Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleriKommentar
-
Ett antal foton (44 st) från Havets Hus i Lysekil är nu inlagda i Zoopets stora fotoarkiv - de togs alla under Zoopetklubbvästs besök där i lördags.
Fotona återfinns här (tyvärr kan enbart Gold-medlemmar se dem - men många av fotona kommer så småningom att dyka upp på "Offentliga Akvarier" som alla kan se).
Måste också säga att det är väldigt tråkigt att så få Västare (faktiskt bara jag)har anmält sig till Zoopetträffen i samband med Akvariets Dag - men anmälningarna kanske rasar in ikväll (imorgon bitti går deadline för övernattningen) - fast fan trot
Nåväl det är väl inte så mycket att göra åt utan det är bara att bryta ihop och gå vidare . Det är väl helt enkelt som så att det inte finns något intresse för större arrangemang och då är det ju bara bra att man vet det - så man inte lägger ner nåt jobb på att få ihop något i samband med ciklidstämman nästa vår i Göteborg, eller kanske något eget (dvs Zoopet) större arrangemang framöver.Senast redigerad av Kjell Fohrman; 12 September 2005, 15:42.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanEtt antal foton (44 st) från Havets Hus i Lysekil är nu inlagda i Zoopets stora fotoarkiv - de togs alla under Zoopetklubbvästs besök där i lördags.
Fotona återfinns här (tyvärr kan enbart Gold-medlemmar se dem - men många av fotona kommer så småningom att dyka upp på "Offentliga Akvarier" som alla kan se).
Måste också säga att det är väldigt tråkigt att så få Västare (faktiskt bara jag)har anmält sig till Zoopetträffen i samband med Akvariets Dag - men anmälningarna kanske rasar in ikväll (imorgon bitti går deadline för övernattningen) - fast fan trot
Nåväl det är väl inte så mycket att göra åt utan det är bara att bryta ihop och gå vidare . Det är väl helt enkelt som så att det inte finns något intresse för större arrangemang och då är det ju bara bra att man vet det - så man inte lägger ner nåt jobb på att få ihop något i samband med ciklidstämman nästa vår i Göteborg, eller kanske något eget (dvs Zoopet) större arrangemang framöver.Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanDet är väl helt enkelt som så att det inte finns något intresse för större arrangemang och då är det ju bara bra att man vet det - så man inte lägger ner nåt jobb på att få ihop något i samband med ciklidstämman nästa vår i Göteborg, eller kanske något eget (dvs Zoopet) större arrangemang framöver.
Danmarksresan var väl stor? det var ju många anmälda dit. Andra aktiviter som tex Vårfesten hos Kaj var också ganska stor, och dit var många som deltog med.
Man kan ju inte deltaga i alla aktiviteter som Mattias skriver. Ekonomi och tid har man inte hur mycket som helst.
Själv har jag sen en tid tillbaks redan planerat resan på egen hand till Uppsala. Dessutom så kan inte allihopa i min familj få ledigt på fredagen.
Jag hoppas det blir några större aktiviter några gånger per år som passar mig och som jag känner att jag vill lägga pengar på, tex en mässa i tyskland. Blir det för många större aktiviteter så får man ju prioritera./Marie.
-
Tråkigt att du känner så Kjell
Om man nu skall se det jag skrev lite allvarligt så var min slutsats snarare den att det är rätt meningslöst att försöka arrangera några större Zoopetsammandragningar, men självklart så hindrar det ju inte att vi (dvs Goldvästarna) även i fortsättningen arrangerar våra egna lokala aktiviteter för de funkar ju jättebra (vi var ju bägge på en sådan i lördags).Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Då får jag nog erkänna att jag missuppfattat dig. Men nu fattar jag vad du menar./Marie.
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanTråkigt att du känner så Kjell
Om man nu skall se det jag skrev lite allvarligt så var min slutsats snarare den att det är rätt meningslöst att försöka arrangera några större Zoopetsammandragningar, men självklart så hindrar det ju inte att vi (dvs Goldvästarna) även i fortsättningen arrangerar våra egna lokala aktiviteter för de funkar ju jättebra (vi var ju bägge på en sådan i lördags).
och så var det ju det där med ironi på forum, det går bara INTE... *suckar* *hopplöst*...Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
Tack för att ni inte slängde upp hundra massa miljarder med bilder från kräftskivan. Jag satt å mumsad på mina kräftor i all min ensamhet eftersom familjen hade gått å lagt sig å kände mig lite bitter. Jisses Maria vickena bautakräftbrödisar du hade slängt ihopa!!!
Slänger bara in en kortis om nästa evenemang som vi sa att vi skulle ta oss till på egen maskin... Hur många är det som ska till Trollhättan på auktion den 24:e?? Nån chans att man råkar på några kändisar??Goa hälsningar, Maria Min hemsidaMan kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
Kommentar