Jag lovar hänga på så snart jag installerat mig permanent i regionen! Senast till våren.
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
Det beror helt på om intresset finns kvar - så länge ni fortsätter komma på träffarna så fortsätter vi.
Sjunker antalet för lågt (6-7 minimum) så slutar vi eftersom intresset inte finns.
GuyKommentar
-
Jag lovar hänga på så snart jag installerat mig permanent i regionen!
Hoppas att decemberträffen inte räknas allt för alvarligt eftersom jag misstänker att många har mycket annat för sig inför julen.Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
-
Plats - hos Christian Alfredsson i Alingsås
Tid - 11/12 kl. 11.00
Tema - Fiskfotografering
Anmälda deltagare
Christian Alfredsson
Kjell Fohrman
Lenmar
Muppins
Maria Hagberg
Micke_A
cotterpin
kaj.p
Mattias Andersson
Guy Palm
Totalt 11 st
Har tagit med de som ovan lämnat definitivt besked. Meddela när ni vet att ni kan komma så bygger vi på listan på samma sätt som förra gången.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
hallå där! Varför har du plockat bort mig nu då? Jag var ju anmäld förut?
Pratade bara om att jag inte ville vara med på zoopetritter förrän till våren, lite kallt att rida runt i skogen så här års. Zoopetträffarna vill jag inte missa
Editoj, ser nu att jag inte stod med på listan tidigare heller? Jag som var helt övertygad om att jag anmält mig.... var väl min förvirring över hur jag skulle transportera dit mig som rörde till allt. Men jag vill vara med!http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
-
Plats - hos Christian Alfredsson i Alingsås
Tid - 11/12 kl. 11.00
Tema - Fiskfotografering
Anmälda deltagare
Christian Alfredsson
Kjell Fohrman
Lenmar
Muppins
Maria Hagberg
Micke_A
cotterpin
kaj.p
Mattias Andersson
Guy Palm
Morellen
Totalt 12 st
Har tagit med de som ovan lämnat definitivt besked. Meddela när ni vet att ni kan komma så bygger vi på listan på samma sätt som förra gången.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Nedräkning igen:
10 dagar kvar!
Kom för övrigt på en annan sak - på förra träffen så plockade lite olika personer med sig bröd, bullar och kakor.
Några andra som känner sig manade att göra detta denna gång?Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Kom för övrigt på en annan sak - på förra träffen så plockade lite olika personer med sig bröd, bullar och kakor.
Några andra som känner sig manade att göra detta denna gång?
Jag skulle nog kunna ta med mig något ätbart....
Något speciellt som önskas?
Är ju egentligen urusel på att baka, men något skulle jag väl kunna slänga ihop.../muppins
Kommentar
-
Något speciellt som önskas?Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
jag är värdelös på matbröd men kan försöka åstakomma någon slags kaka. Kardemummakaka kandke?http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
-
jag är värdelös på matbröd men kan försöka åstakomma någon slags kaka. Kardemummakaka kandke?Akvaristiska hälsningar
Kjell
Kommentar