Ursprungligen postat av Kjell Fohrman ZoopetklubbVästmöte
Tid: Lördagen den 12/11 - samling 10.30 på Zoomässan
Program: Besök hos Zoomässan i Kungsbacka samt "Hemma hos" Zone i Kållered
Max antal deltagare: 10 st
Anmälda:
Zone
Marie J
Cobra
Maria-Sjöjungfru + yngel
marcuspajp + hona
Krav: Goldmedlem samt ett gott humör
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Tid: Lördagen den 12/11 - samling 10.30 på Zoomässan Program: Besök hos Zoomässan i Kungsbacka samt "Hemma hos" Zone i Kållered
Anmälda: Zone Marie J Cobra Maria-Sjöjungfru + yngel marcuspajp + hona Niina Muppins
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Tid: Lördagen den 12/11 - samling 10.30 på Zoomässan Program: Besök hos Zoomässan i Kungsbacka samt "Hemma hos" Zone i Kållered
Anmälda: Zone Marie J + särbo Cobra Maria-Sjöjungfru + yngel marcuspajp + hona Niina Muppins
Akvaristiska hälsningar
Har åkt på en läbbig förkylning och känner mig ganska hängig så tyvärr måste jag stryka mig i morgon. Ni får ha det jättebäst i alla fall Skickar iväg kramar på avstånd (vill ju inte smitta ner Er )
Ni får ha det så trevligt idag - ser fram emot en rapport i denna tråd.
Själv går färjan snart till Danmark - skall bl.a. besöka Jesper Taustrup (Som västarna besökte under Danmarksresan) och fota hans akvarium
Akvaristiska hälsningar
... och så får ni ladda inför GCG's auktion. Antar att det är nästa tillfälle? Jag har fått permission från blöjbyten och skrik för att kunna handla lite fisk.
Kommentar