Jag vill också anmäla mig till glöggkvällen
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
jag vill anmäla mig till glöggkvällen ( fortfarande inte helt säker på att jag kan komma på allt men jag VILL)
Låter som Lenmar har ett väl genomtänkt program för kvällen iaf.http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanUrsprungligen postat av LenmarHar suttit å babblat lite med Marie_J nu ikväll och grunnat på lite glöggkväll. Förslaget från mig och Marie_J är att ni alla är välkomna hem till mig efter auktionen på lite eftersnack, glögg och nån liten matbit. Om ni nu inte handlar ihjäl er förstås! I så fall får jag fylla badkaret !
Har inte bautastort hemma men finns det hjärterum finns det stjärterum! Kanske max 10 pers eller så. Om ni nu har lust... så varmt välkomna!!! Adress och telefon kan jag ju lämna på auktionen!
Naturligtvis VILL jag komma med, men jag tror att det blir ett lite för mastigt program den dagen om jag hoppar på detta med... Ni får ha det så kul!
Kramar från mig, vi får se´s på auktionen!Senast redigerad av tummen; 16 November 2005, 11:53.Kommentar
-
Undrar om man inte skulle ta sig upp på auktionen iallafall.....kanske ta med nån liten exclusiv L-mal o auktionera bort bara för här e trångt i karen
Kan det även vara så att man kan titta in och snylta glögg o snacka fisk på vägen hem så är jag inte den som är den....________________________________________________
Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet GalleriKommentar
-
Ursprungligen postat av drdUndrar om man inte skulle ta sig upp på auktionen iallafall.....kanske ta med nån liten exclusiv L-mal o auktionera bort bara för här e trångt i karen
Kan det även vara så att man kan titta in och snylta glögg o snacka fisk på vägen hem så är jag inte den som är den....
Jag vill oxå anmäla mig till glöggkvällKommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanJamen det var då själva - måste ni lägga allt när jag är bortrest - inte nog med att man missar auktionen - jag missar också glöggen på kvällenKommentar
-
Tid: Lördagen den 26/11 - efter GCG:s auktion när man blir ledig...
Program: Glögg och eftersnack... "Var alla där?" Hur kunde ____ kosta så mycket?" "Gu sicka billiga plantlamper de sålde..." Äh, ni fattar va?!?
Max antal deltagare: 10 st
Anmälda:
Marie J
Cobra (har paxat badkaret för sina inköp)
Inte Kjell!!
Magic Fingers å sambo
Zone
Morellen
drd
Maria Sjöjungfru
Nio med mig... Vi kan väl säga max elva deltagare då.... Vill påpeka att här är lite trångt men var inte knussliga med det, så länge inte jag är det själv så ordnar det ju sig!
WOW!! Partydag, partydag!!!!
Krav: Goldmedlem samt ett glatt humörGoa hälsningar, Maria Min hemsidaMan kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
this is my kind of shit! PÅ, helt klart!Kommentar
-
Ursprungligen postat av drdUndrar om man inte skulle ta sig upp på auktionen iallafall.....kanske ta med nån liten exclusiv L-mal o auktionera bort bara för här e trångt i karen
Kan det även vara så att man kan titta in och snylta glögg o snacka fisk på vägen hem så är jag inte den som är den....
så kan ju nått red back F1 par åka med ner?.. *hint*,Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit
Nunc Est BibendumKommentar
-
En fråga bara:
Jag har försökt kolla era Zooner, men kommer inte in, är det nå´t fel på Zoonen nuförtiden, någon annan som inte kommer in?Kommentar
-
Jag kommer in på Zoonen och får detta meddelande:
Zoonen växer!
Just nu genomför vi en flytt av Zoonen.com till en ny server.
Detta för att kunna öka prestandan och få plats för än mer bilder.
För att ingen medlemsinformation skall gå förlorad har vi valt att stänga webbplatsen under tiden.
Vi önskar er välkomna åter inom kort.
Kommentar
-
Ursprungligen postat av MagicFingersUrsprungligen postat av drdUndrar om man inte skulle ta sig upp på auktionen iallafall.....kanske ta med nån liten exclusiv L-mal o auktionera bort bara för här e trångt i karen
så kan ju nått red back F1 par åka med ner?.. *hint*,________________________________________________
Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet GalleriKommentar
-
Tid: Lördagen den 26/11 - efter GCG:s auktion när man blir ledig...
Program: Glögg och eftersnack... "Var alla där?" Hur kunde ____ kosta så mycket?" "Gu sicka billiga plantlamper de sålde..." Äh, ni fattar va?!?
Max antal deltagare: 10 st
Anmälda:
Marie J
Cobra (har paxat badkaret för sina inköp)
Inte Kjell!!
Magic Fingers å sambo
Zone
Morellen
drd
Maria Sjöjungfru å sjöjungman (å 2 yngel som kan bo i barnas rum å äta smågodis!)
brams
Va fasen nu känns det fullt! Undrar om man knö ut lite möbler på balkongen å sitta på kuddar?? Äh... fem-sex i köket å fem i vardagsrummet... det kan väl inte bli mer än fullt???
Krav: Goldmedlem samt ett glatt humörGoa hälsningar, Maria Min hemsidaMan kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
Jag kan i alla fall bidra med hopfällbara stolar (står kvar hos Maria_Sjöjungfru sedan kräftskivan) om ni har dåligt med sittplatserAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
Kommentar