Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
Ursprungligen postat av batskiJag funderar på att baka mjuk pepparkaka...
Sätter upp dig på listan muppins för nog sjutton måste det lösa sig med samåkning
Vi kollar på killis och levandefödare hos Sven-Olof
Tid: Lördagen den 25 februari - samling kl. 11.00
Plats: Vi samlas vid Ciklidkällaren (Majorna Zoo), Älvsborgsgatan 46, Göteborg
Program: Vi kollar in affären därefter beger vi oss hem till Sven-Olof (som bor i närheten) och kollar in hans fiskar i hans lokal - främst lite olika ovanliga killis och levandefödare. Vi fikar sedan hemma hos Sven-Olof.
Anmälda
Sven-Olof
Kjell
Zone
Morellen
Cobra
batski
Lenmar
facking najs
marcuspajp
Marie J
trigon
muppins
Totalt 12 anmälda
Medl.krav i Zoopetklubb Väst
1/ Ett glatt humör på träffarna
2/ Zoopet Gold-medlem (även OK för Goldisar att ta med sig nära anförvanter)Akvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Det lär vara gångavstånd däremellan - bakverk verkar finnas tillräckligt denna gångAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Ursprungligen postat av facking najsok...kanske tar med nått smått...det blir ju första mötet för mig...bara vart guldmember i en månad typGoa hälsningar, Maria Min hemsidaMan kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke!Kommentar
-
Kollade idag utanför affären och det verkade finnas rätt gott om parkeringsplatser utefter gatan.Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
Muppins du kan åka efter mig till träffen på lördag men det sker på egen risk... skicka mig ett pm så bestämmer vi om hur och när ok...Kommentar
-
Ursprungligen postat av Kjell FohrmanKollade idag utanför affären och det verkade finnas rätt gott om parkeringsplatser utefter gatan.http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
-
Imorgon är det dagsAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
jepp, imorgon är det dags.... och snart skall jag baka (vad det nu blir *s*)http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
(ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)Kommentar
Kommentar