Ska göra mig av med det stora karet snart så detta ska ersätta det. Men så länge blir det nog "tallrikar" där i.
Inte du också - varför börjar alla med dessa "tråkiga " tallrikar - skönhet betyder tydligen allt här i livet
Fler än batski och jag som vill samåka?
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Jag kör gärna, har ju ett barn med mig oxå. Jag tänkte inte ha med mig nå´t till auktionen och skulle nog gärna åka upp lagom till föredraget som börjar kl. 13. Eller skall alla upp tidigt??
Jag kör gärna, har ju ett barn med mig oxå. Jag tänkte inte ha med mig nå´t till auktionen och skulle nog gärna åka upp lagom till föredraget som börjar kl. 13. Eller skall alla upp tidigt??
Där säger du nåt - det får vi kolla också när folk skall åka upp. Jag tänkte åka upp till 12.00. När vill du vara uppe batski?
Senast redigerad av Kjell Fohrman; 16 March 2006, 10:17.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Jag vill gärna komma i tid för auktionen i fall det skulla finnas några L134 som vill flytta hem till mig
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice Walker
Jag vill gärna komma i tid för auktionen i fall det skulla finnas några L134 som vill flytta hem till mig
Ja auktionen börjar ju först 15.45 så den lär du hinna till under alla omständigheter (programmet står i "Utställningar och möten" på första sidan)
Akvaristiska hälsningar
Ja auktionen börjar ju först 15.45 så den lär du hinna till under alla omständigheter (programmet står i "Utställningar och möten" på första sidan)
Ah ok Jag kan åka när som.
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans
any more than black people were made for whites
or women for men." - Alice Walker
Vi besöker malträffen i Trollhättan
Program: Bl.a malauktion och föredrag om L-malar av Ingo Seidel.
Tid: Lördagen den 25 mars
Plats: Trollhättans fotbollsklubbs klubbhus i Halvorstorp.
Stavrelunds idrottsplats. Gatuadress: Halvors väg 100
Mer info om evenemanget finns på "Utställningar och möten" på första sidan.
Anmälda Kjell Fohrman
Lenmar
cobra
Zone
muppins
MagicFingers + sambo (har redan föranmält sig)
batski
kaj.p
Guy Palm
marcuspajp + hona
Joacim
Maria Sjöjungfru + yngel
Marie J
ray
tummen
drd Totalt 19 anmälda
Anmälan till samåkning:
Kjell Fohrman (Gbg) med bil som är uppe 12.00
Maria Sjöjungfru + yngel (Gbg) med bil som är uppe 13.00
batski (Gbg) - passagerare (bägge tiderna OK)
Medl.krav i Zoopetklubb Väst
1/ Ett glatt humör på träffarna
2/ Zoopet Gold-medlem (även OK för Goldisar att ta med sig nära anförvanter)
PS: INGEN ANMÄLAN BEHÖVS ÄNNU. MEN ZOOPETS VÅRFEST BLIR DEN 27-28/5. MER INFO KOMMER SENARE
Akvaristiska hälsningar
Akvaristiska hälsningar
[quote=Kjell Fohrman]Inte du också - varför börjar alla med dessa "tråkiga " tallrikar - skönhet betyder tydligen allt här i livet
quote] Menar du att frontosor är roliga? Eller att räkor har större personlighet ? Kan vi inte kalla det plattfisk i alla fall?? Tallrikar låter så porslinigt på nåt vis!
Inte du också - varför börjar alla med dessa "tråkiga " tallrikar - skönhet betyder tydligen allt här i livet
quote] Menar du att frontosor är roliga? Eller att räkor har större personlighet ? Kan vi inte kalla det plattfisk i alla fall?? Tallrikar låter så porslinigt på nåt vis!
Nåväl frontosorna har jag ju gjort mig av med i och ja jag tycker räkor har större personlighet .
Och nej jag använde bara begreppet tallrik eftersom Marie J kallade dom det - själv skulle jag aldrig få för mig att kalla dom det. Jag kallar dom tefatsfisk
Personligheter med ögonen på skaft
Bifogade filer
Akvaristiska hälsningar
Jag tycker att det ser ut som godis för tefatsfisk
Varför skall alla platta till mig
Akvaristiska hälsningar
Nåväl frontosorna har jag ju gjort mig av med i och ja jag tycker räkor har större personlighet .
Och nej jag använde bara begreppet tallrik eftersom Marie J kallade dom det - själv skulle jag aldrig få för mig att kalla dom det. Jag kallar dom tefatsfisk
Personligheter med ögonen på skaft
Äh, det är det som är... Man har ju olika faser i fisklivet . Har en plattfisksfas just nu.... Å går å småspånar på en liten tanganyikafas..... Kan Marie knö in ett 540-liters så skall väl inte jag vara värre ! Några snäcklekare skall jag välan få plats med???? fast då går säkert nån av firrarna å ynglar av sig så man får en BB-fas.... Som vanligt...
tallrikarna är inte tråkiga, de enda som har haft värre fighter om rangordningen är påffarna... Nu har vi fått fixat vattnet med så vänta bara...
(skall bara klara av den där BB-fasen först *S*)
Liiite avundsjuk på er som åker på mötet, jag skall roa mig med att jobba istället...
http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188
"Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier" (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)
Kommentar