Helt Ok för mig.
Zoopetklubb Väst
Kollaps
X
-
-
Fortfarande finns chansen att anmäla sig till lördagresan
Heldagsutflykt lördagen 15/9 Killiutställning i Köpenhamn + besök hos Super KOi
Vi samlas kl. 07.00 vid Hotell Björkäng-Varberg (vill någon ha samåkning dit så meddela det)
Vi åker
Kjell Fohrman
Guy Palm
kaj.p
raskens
Övriga höstprogrammet i Zoopetklubbväst.
20/10 kl. 11.00. Vi besöker MaxB
24/11. Vi går på GCGs höstauktion
15/12. Glögg med pepparkakor hos Kjell Fohrman
Vinterresa:
Långresa till Hannover i Tyskland. Huvudattraktionen är då självklart "Växtakvarietävlingen" www.planted-aquarium.de som är en del av en stor husdjursmässa, men vi kommer även att besöka akvarieaffärer och odlare. Vilka odlare som besöks beror på vad som är intressantast för de som anmäler sig, men det finns såväl räkodlare som diskusodlare efter färdvägen.
Avresa kommer att ske på torsdag kväll (31/1) kl. 19.00 med Kielfärjan från Göteborg. Hem kommer vi måndag morgon (4/2) kl. 09.00. Det innebär alltså 2 nätter på färjan och 2 nätter på hotell. Priset går inte att ange exakt, men lär nog hamna på ca. 2.000 kr per pesron vilket då inkluderar färja (inkl. hyttplats), bilkostnader och hotell.
Anmälda:
Kjell Fohrman
ansjo
MagicFingers + Marie
fifi + kompis
kaj.p
Medlemskrav i Zoopetklubbväst.
1/ Gold-medlemskap
2/ Ett glatt humörAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Uppdaterar tråden eftersom det fortfarande finns chansen att anmäla sig till lördagresan
Vi samlas kl. 07.00 vid Hotell Björkäng-Varberg (vill någon ha samåkning dit så meddela det)
Vi åker
Kjell Fohrman
Guy Palm
kaj.p
raskens
Övriga höstprogrammet i Zoopetklubbväst.
20/10 kl. 11.00. Vi besöker MaxB
24/11. Vi går på GCGs höstauktion
15/12. Glögg med pepparkakor hos Kjell Fohrman
Vinterresa:
Långresa till Hannover i Tyskland. Huvudattraktionen är då självklart "Växtakvarietävlingen" www.planted-aquarium.de som är en del av en stor husdjursmässa, men vi kommer även att besöka akvarieaffärer och odlare. Vilka odlare som besöks beror på vad som är intressantast för de som anmäler sig, men det finns såväl räkodlare som diskusodlare efter färdvägen.
Avresa kommer att ske på torsdag kväll (31/1) kl. 19.00 med Kielfärjan från Göteborg. Hem kommer vi måndag morgon (4/2) kl. 09.00. Det innebär alltså 2 nätter på färjan och 2 nätter på hotell. Priset går inte att ange exakt, men lär nog hamna på ca. 2.000 kr per pesron vilket då inkluderar färja (inkl. hyttplats), bilkostnader och hotell.
Anmälda:
Kjell Fohrman
ansjo
MagicFingers + Marie
fifi + kompis
kaj.p
Medlemskrav i Zoopetklubbväst.
1/ Gold-medlemskap
2/ Ett glatt humörAkvaristiska hälsningar
Kjell
Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.Kommentar
-
Uppdaterar tråden eftersom det fortfarande finns chansen att anmäla sig till lördagresan
Vi åker
Kjell Fohrman
Guy Palm
kaj.p
raskens
Behöver lite hjälp med att hitta Hotell Björkäng-Varberg.
En "Eniro länk" hade nog varit braAgnetaKommentar
-
http://kartor.eniro.se/query Det är enkelt då det ligger melan avfart Varberg Centrum och Varberg syd vid E6:an Bredvid ligger golfbanan o ÄventyrslandetSenast redigerad av kaj.p; 13 September 2007, 20:03.Kommentar
-
http://kartor.eniro.se/query Det är enkelt då det ligger melan avfart Varberg Centrum och Varberg syd vid E6:an Bredvid ligger golfbanan o Äventyrslandet
Problemet jag har är när jag söker på <Hotell Björkäng-Varberg> hittar jag inget. Det var därför jag ville ha en Eniro karta.
Å andra sidan, gör jag en söking på Varbergs Golfklubb hittar jag en fin karta, precis vid E6:an. Såå siktar jag på golfbanan kommer jag rätt ?AgnetaKommentar
-
Fick tydligen inte med hela länken hmm tycke jag provade den.
Men Varbergs golfklubb går kanon ligger vid hotellet.
Bussen är hemma o fulltankad så finns ff chansen. Vi kan ju i princip plocka upp folk längs E6:an ända ner till Malmö.Kommentar
-
Då blir vi ju en full buss ivfAgnetaKommentar
-
Skall bli verkligen kul med resan i morgon - vi sesAkvaristiska hälsningar
Kjell
-
Om det är storm så kanske jag kan hoppa på längs vägen
Isåfall blir seglandet inställt nämligen.....dom har typ lovat 13-16 m/sek________________________________________________
Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet GalleriKommentar
-
Nu är jag på igen för jag fick nyss besked att det är flyttat till söndag så om ni har lust att ha med mig så är jag upplockningsbar i lödde________________________________________________
Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet GalleriKommentar
-
Kommentar
Kommentar