Ska vi samköra upp tro ?
Tänkte eftersom vi ska från samma ände av svärje
Jag har inte missat ditt inlägg, men jag har svårt att ge ett besked. Det ser ut som om jag kommer att fixa ett par ärenden på vägen hem och att vi får skjuta på samåkningen till nästa gång. Blir det någon förändring hör jag av mig igen.
Ursprungligen postat av Guy Palm
Kassler, sallad, bröd, dryck, kaffe och kaka som kostar 75:-/st.
För lunch krävs föranmälan (se Guys inlägg) - anmäl i denna tråd. De som redan är anmälda står angivet vid namnet.
Jag har nu preliminärt börjat sortera upp de anmälda i olika bilar.
Från Göteborg går det minimum 4 bilar (varav en (Maries) redan är fullbokad), men om det dyker upp fler anmälningar så kan det mycket väl bli ytterligare en bil.
Program för ZoopetVäst träff 2005-01-29
Samling vid Åleds Akvarium kl. 11.00.
Därefter besöks Tropikcentret http://www.tropikcenter.se/ och Halmstads Zoologiska (ev. också Söndrums Akvarieaffär).
Avslutningsvis så besöks Kaj.P i Varberg där vi tittar på hans diskus- och dvärgciklidodling.
Marie J - Maries bil LUNCH Morellen - Maries bil
Edlund - Maries bil Annsan - Maries bil
cotterpin - Maries bil LUNCH
Micke - Skåne LUNCH drd - Skåne
Återstår 12 "göteborgare" som lämpligen åker i tre bilar - 4-5 per bil.
Av dessa har 3 st anmält sig som förare (kan ha missat någon och/eller missuppfattat någon - säg till i så fall, så ändrar vi) Preliminär uppdelning på olika bilar
Maria Sjöjungfru + gube + 2 barn (bil med utgångspunkt Partille) LUNCH
marcuspajp (bil med utgångspunkt Angered) LUNCH
Kjell Fohrman (bil med utgångspunkt Partille) LUNCH
Lenmar
Micke_A LUNCH
De återstående kan anmäla sig till de olika bilarna Zone + 1 Barn
Sven-Olof brams
Nu är vi 25 anmälda
Medl.krav i Zoopetklubb Väst
1/ Ett glatt humör på träffarna
2/ Zoopet Gold-medlem
Senast redigerad av Kjell Fohrman; 20 January 2005, 17:29.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Så,nu har frugan bestämt sig för att följa med på träffen också (antagligen för att hålla nere utgifterna på ev. fiskinköp skulle jag tro:o).
Vi vill också anmäla oss till lunchen (3st.).
För lunch krävs föranmälan (se Guys inlägg) - anmäl i denna tråd. De som redan är anmälda står angivet vid namnet.
Från Göteborg går det minimum 4 bilar (varav en (Maries) redan är fullbokad), men om det dyker upp fler anmälningar så kan det mycket väl bli ytterligare en bil.
Därefter besöks Tropikcentret http://www.tropikcenter.se/ och Halmstads Zoologiska (ev. också Söndrums Akvarieaffär).
Avslutningsvis så besöks Kaj.P i Varberg där vi tittar på hans diskus- och dvärgciklidodling.
Marie J - Maries bil LUNCH Morellen - Maries bil
Edlund - Maries bil Annsan - Maries bil LUNCH
Återstår 13 "göteborgare" som lämpligen åker i tre bilar - 4-5 per bil.
Av dessa har 3 st anmält sig som förare (kan ha missat någon och/eller missuppfattat någon - säg till i så fall, så ändrar vi) Preliminär uppdelning på olika bilar
Lenmar
Micke_A LUNCH
De återstående kan anmäla sig till de olika bilarna Zone + frugan + 1 Barn LUNCH
Sven-Olof brams
Nu är vi 26 anmälda
2/ Zoopet Gold-medlem
Senast redigerad av Kjell Fohrman; 21 January 2005, 09:07.
Akvaristiska hälsningar
Kjell Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.
Finns några av de anmälda som inte har lämnat besked angående lunch.
Neptun, Niina, Morellen, Edlund, Cotterpin, drd, Lenmar, Sven-Olof och brams. Lägger in en påminnelse så att jag inte missar någon. Det är trots allt bara en vecka kvar.
Lennie och Maria vill oxå ha lunch = +2 personer! Förlåt Guy, har inte haft tid att hänga med i svängarna här. I vilket fall som helst så kör vi vår fixade bil själva. En sån där grabbgrej... mannen säger att han blir åksjuk om han inte får köra själv . Så Kjell jag tackar så hjärtligt för erbjudandet om att följa med i din bil men vi kör egen bil från Sävedalen med plats för tre personer till bak om någon vill följa med oss.
Sist jag pratade med Brams så skulle han inte följa med, vet inte hur det blir?
OOOUUUUIIIIIHAAAAA!!!!!!!!!
Bara en vecka kvar!!!
Marie J - Maries bil LUNCH Morellen - Maries bil LUNCH
Edlund - Maries bil Annsan - Maries bil LUNCH
Återstår 13 "göteborgare"
Av dessa har 4 st anmält sig som förare (kan ha missat någon och/eller missuppfattat någon - säg till i så fall, så ändrar vi) Preliminär uppdelning på olika bilar
Micke_A LUNCH
Len + mar (bil med utgångspunkt Partille) LUNCH
De återstående kan anmäla sig till de olika bilarna Zone + frugan + 1 Barn LUNCH
Sven-Olof brams
Nu är vi 27 anmälda
2/ Zoopet Gold-medlem
Akvaristiska hälsningar
Jag hoppas alla de som inte hört av sig verkligen kommer. Nu menar jag;
Zone med familj
Marie, samma tabbe som jag, Zone med familj har redan anmält sig.
De som inte har lämnat besked angående lunch är:
Niina
Neptun
Edlund
drd
Sven-Olof
brams
Guy
Senast redigerad av Guy Palm; 22 January 2005, 07:58.
Kommentar